۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

آلیا: آمریکادزدی می کند و فریاد میزند آی دزد!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : دشمانان ما در واقع تلاش های فراوانی بعد از انقلاب کردند تا بتوانند جنگ های داخلی در ایران راه بیندازند که موفق نشدند ؛ اکنون که بهانه هسته ای با مقاومت مردم به شکستی دیگر برای آنان انجامیده است .
کد خبر : ۲۳۹۱۷۱
صراط: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : دشمانان ما در واقع تلاش های فراوانی بعد از انقلاب کردند تا بتوانند جنگ های داخلی در ایران راه بیندازند که موفق نشدند ؛ اکنون که بهانه هسته ای با مقاومت مردم به شکستی دیگر برای آنان انجامیده است .
 
فاطمه آلیا در رابطه با سخنان سخنگوی کاخ سفید مبنی براینکه بعد از حل مسئله ی هسته ای ایران بحث حقوق بشر برای فشار بر ایران وجود دارد ؛ گفت : دشمنان انقلاب اسلامی ، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سناریوهای مختلفی را در دست کار قرار داده اند تا به واسطه آنها پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی خود را محقق بکنند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : دشمانان ما در واقع تلاش های فراوانی بعد از انقلاب کردند تا بتوانند جنگ های داخلی در ایران راه بیندازند که موفق نشدند ؛ اکنون که بهانه هسته ای با مقاومت مردم به شکستی دیگر برای آنان انجامیده است .
 
وی با اشاره به اینکه دو سناریوی دیگر که هم زمان با بحث هسته ای در دستور کار داشتند بحث وارد کردن اتهام به جمهوری اسلامی به عنوان حمایت از تروریسم و دومی نیز به عنوان نقض حقوق بشر بوده است ، بیان داشت : خوشبختانه دست آمریکایی ها کاملا برای همه رو شده است و آمریکا در افکار جامعه بشری همانند دزدی است که دزدی  میکند و فریاد میزند آی دزد آی دزد.
 
آلیا افزود : آمریکا در واقع کانون های تروریست پروری دارد و تمامی گروهکهای  تروریستی  مانند داعش و طالبان توسط آمریکا حمایت می شود.
 
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا در راس ناقضان حقوق بشر است ؛ بیان داشت : حقوق زندانیان ، حقوق معلولان و حقوق شهروندان ….از جمله نقض حقوق بشر آمریکا می باشد.
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد : آنها زمانی که مشاهده کردند ملت ایران منسجم و متحد خواهان لغو تحریم ها هستند بحث حقوق بشر را راه انداختند تا بتواند تحریم علیه ایران را از این طریق ادامه دهند ؛ آمریکا با این کار می خواهد ملت ایران را به ستوه بیاورد و با خیال واهی و برنامه ای که دارند در صدد آن است از این طریق ملت ایران را خسته کنند تا  پشت رهبر انقلاب را خالی کنند .
 
وی افزود : ملت ما و بسیاری از ملت های دنیا آمریکا را دشمن خود می دانند و آمریکا در بحث حقوق بشر رسواتر از این است که بخواهد ایران را متهم کند.
 
آلیا بیان کرد : مسائل زیادی از حقوق بشر آمریکا را آقای ادوارد اسنودن، یک کارمند سابق آژانس امنیت ملی امریکا،که الان در  روسیه حضور دارد  افشا کرده است ؛ مثل کشتار جوانان سیاه پوست به بدترین وضع نمونه ای از  نقض حقوق بشر آمریکا است .
 
وی گفت : مطمئن باشید در این مسئله هم به امید خدا آمریکایی ها شکست سنگینی خواهند خورد و پیروز نهایی ملت ایران خواهند بود.

منبع: آرمان کرمان