۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

ماندن کی روش مکتوب شد!

وزارت ورزش هرچند پرداخت دستمزد کارلوس کی روش را به هیچ وجه نپذیرفته است اما متعهد شده که به فدراسیون فوتبال کمک هزینه هایی را بپردازد.
کد خبر : ۲۳۹۱۹۲
صراط: وزارت ورزش هرچند پرداخت دستمزد کارلوس کی روش را به هیچ وجه نپذیرفته است اما متعهد شده که به فدراسیون فوتبال کمک هزینه هایی را بپردازد.

کمک هزینه هایی که به نظر می رسد در زیرساخت ها به کمک فدراسیون فوتبال بیاید . کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال چمن درجه یک برای کمپ تیم ملی و مجموعه درجه یک بندسازی خواسته است.

تفاهم نامه کارلوس کی روش ، فدارسیون فوتبال و وزارت ورزش به امضا رسید. امروز ظهر و درمحل فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش ، علی کفاشیان و حسنی خو جلسه ای داشتند وبه تفاهم نامه ای مکتوب رسیدند. تفاهم نامه ای که ماندن کی روش در ایران را تضمین می کند و البته وزارت ورزش را متعهد می کند که از نظر مالی فدراسیون فوتبال رادر بخش تیم ملی فوتبال حمایت کند.در این تفاهم نامه وزارت ورزش هرچند پرداخت دستمزد کارلوس کی روش را به هیچ وجه نپذیرفته است اما متعهد شده که به فدراسیون فوتبال کمک هزینه هایی را بپردازد. کمک هزینه هایی که به نظر می رسد در زیرساخت ها به کمک فدراسیون فوتبال بیاید . کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال چمن درجه یک برای کمپ تیم ملی و مجموعه درجه یک بندسازی خواسته است.  
 
تفاهم نامه ‌سه جانبه ریاست فدراسیون، نماینده وزارت ورزش و جوانان و سرمربی تیم ملی به شرح زیر است:
 
1 - مقرر شد سرمربی تیم ملی بنابر قرارداد فی ‌مابین به وظایف خود عمل کند و کارلوس کی روش باید با شرایط و امکانات موجود فدراسیون و همچنین با هماهنگی سازمان‌های مربوطه برنامه های خود را تنظیم و ارائه کند.
 
2 - فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط موجود، امکانات و ملزومات لازم را برای تیم ملی فراهم می کند. در این خصوص بررسی و تصویب برنامه سرمربی تیم ملی و تامین اعتبارات مورد نیاز جزو اولویت های فدراسیون است. باید همدلی و هم زبانی مدیریتی در فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد و تنها هدف مدیران، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران باشد.
 
3- وزارت ورزش و جوانان در راستای ایجاد شرایط ایده آل و حل مشکلات پیش روی تیم ملی متعهد است حداکثر حمایت های های مادی و معنوی را از تیم ملی انجام بدهد.