۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

هواداران «زیرآب» بازیکنان را زدند!

برخی از هواداران استقلال معتقد بودند بازیکنان به عمد ضعیف بازی می‌کنند تا قلعه‌نویی خراب شود.
کد خبر : ۲۳۹۲۲۱
صراط: تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل پدیده خراسان از ساعت 18 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در این تمرین آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی غایب بودند.

* باد شدیدی در کمپ می‌وزید که تمرین را تحت‌تأثیر خود قرار داده بود.

* هنگامی که قلعه‌نویی وارد کمپ شد هواداران استقلال سمت او رفتند و نسبت به عملکرد بازیکنان انتقاد کردند. چندتن از هواداران به سرمربی استقلال گفتند که بازیکنان به عمد اینگونه بازی می‌کنند تا شما خراب شوید!

* امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی وارد محل تمرین شد و بازیکنان را دور خود جمع کرد تا برای آنها صحبت کند. سرمربی استقلال به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و پس از چند دقیقه آنها را در اختیار مربی بدنساز قرار داد.

* هنگامی که محسن فروزان به همراه دروازه‌بانان مشغول تمرین زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها بود، یکی از لیدرهای استقلال به سمت فروزان رفت و به او گفت تو که تازه به استقلال آمدی به چه دلیلی زمانی که هواداران اعتراض می‌کردند با دست اشاره می‌کردی که شعار ندهند. این مسئله با واکنش دروازه‌بان استقلال روبه‌رو شد و از این هوادار خواست که از زمین تمرین بیرون برود. با وساطت حسن خاوری، مدیر کمپ این شخص به بیرون هدایت شد. 

* بازیکنانی که مقابل پدیده از ابتدا بازی کرده بودند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران قلعه‌نویی تمرین تاکتیکی انجام دادند.

* کمتر از 30 هوادار در کمپ حضور داشتند و عصبانیت در چهره آنها موج می‌زد، به طوری که تمرین در یک جو سنگین برگزار شد. 

* کرار جاسم و هاشم بیک‌زاده امروز با تیم تمرین نکردند و در رختکن مشغول مداوای مصدومیت خود بودند.

* محور تمرین آبی‌پوشان دویدن دور زمین، بازی آقاوسط و فوتبال درون تیمی در دو گروه سبز و آبی بود. در فوتبال درون تیمی محسن فروزان نیز به عنوان مهاجم بازی کرد. 

* هنگامی که هاشم بیک‌زاده قصد خروج از کمپ را داشت یکی از هواداران با صدای بلند به او اعتراض کرد. همچنین در این لحظه یکی از لیدرها به یکی از عکاس‌های ورزشی اعتراض کرد که با مداخله اطرافیان کشمکش آنها پایان یافت.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های از ساعت 18 روز جمعه هفته جاری (11 اردیبهشت 94) در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف صبای این شهر می‌رود.

منبع: تسنیم