۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
اسکوچیچ:

بازی فولاد و ذوب‌آهن حکم فینال را دارد‌

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه با باشگاه فولاد خوزستان برای مربی‌گری در فصل آینده به توافق رسیدم، گفت: بازی فولاد و ذوب‌آهن حکم فینال لیگ برتر را دارد‌.
کد خبر : ۲۳۹۲۲۹
صراط: دراگان اسکوچیچ امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان برابر ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: بازی فردا برابر ذوب آهن برای فولادی‌ها حکم فینال را دارد.

وی افزود: ما در تیم هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و امیدواریم با کمک هواداران بتوانیم از این بازی 6 امتیازی سربلند خارج شویم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان یکی از تیم‌های خوب لیگ بر‌تر و قابل احترام است، گفت: بازی فردا برای هر دو تیم تعیین‌کننده است. البته باید در نظر داشت که تیم حریف مربی باهوشی دارد.

وی با اشاره به بازی‌های فشرده تیم فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ بر‌تر و جام باشگاه‌های آسیا بیان کرد: به دلیل مشکلات زمانی نتوانستیم تمرینات تاکتیکی انجام دهیم و این در روند تمرینات ما اثرگذار بوده است.

اسکوچیچ عنوان کرد: بیشتر توان تیم را برای ریکاوری و توان بخشی بازیکنان صرف می‌کنیم و امیدوارم با این تمرینات فشرده و بازی‌های حساس نتیجه بگیریم.

وی با بیان اینکه با باشگاه فولاد خوزستان برای مربی‌گری در فصل آینده به توافق رسیدم، اظهار داشت: به احتمال فراوان این قرارداد دوساله یا بیشتر از دو سال باشد.

منبع: تسنیم