۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

پیروزی بارسلونا در داربی کاتالونیا

بارسلونا با برتری برابر اسپانیول موقعیت خود را در صدر جدول لیگ اسپانیا حفظ کرد.
کد خبر : ۲۳۹۲۳۱
صراط: شاگردان لوئیس انریکه در تیم فوتبال بارسلونا موفق شدند در داربی کاتالونیا با دو گل برابر اسپانیول به پیروزی رسیده تا به صدرنشینی خود در رقابت های لالیگا ادامه دهند.

بازی با قدرتنمایی بارسا شروع شد و این تیم توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت گل ایجاد کرد که کیکو کاسیا سنگربان ملی پوش اسپانیول تنها با دو سوپر واکنش باعث شد تیمش گل نخورد. اما این فشار اولیه تا به گل رسیدن بارسا تمامی نداشت و آبی اناری ها با پاس در عمق های فوق العاده مسی یک موقعیت عالی دیگر را توسط نیمار از دست داده و سرانجام در دقیقه 16 با حرکت زیبای سوارس به گل رسید.

همکاری مسی، سوارس و نیمار در دقیقه 16 باعث شد بازیکن برزیلی دروازه خالی را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

بارسلونا در دقیقه 25 گل دوم را نیز ثبت کرد. مهاجم اروگوئه ای در موقعیتی مشکوک به آفساید صاحب توپ شد و با پاس در عرض خود لئو مسی را صاحب توپ کند تا این این فوق ستاره آرزانتینی با بغل پای زمینی خود توپ را از زاویه بسته از بین پاهای کیکو کاسیا به گل دوم بارسا تبدیل کند تا بارسا نیمه نخست را با برتری 2 گل به رختکن برود.

بارسلونا در نیمه دوم جوری آلبا را به دلیل اعتراض به داور از دست داد تا این بازیکن اخراج شود. پس از این اخراج اما بازیکنان بارسا حملات خود را بر خلاف انتظار آغاز کرده و دو موقعیت تک به تک توسط نیمار و همچنین ضربه بغل پای مسی که با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت، حاصل این حرکت ها بود.

در ادامه لیگا فردا رئال مادرید با سلتاویگو دیدار خواهد کرد.

منبع: ایسنا