۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

ماجدی: برهانی مصدوم نیست؛ سرماخورده

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برهانی به دلیل احتمال سرماخوردگی در دیدار با پدیده در رختکن ماند و روز گذشته هم به این علت در محل تمرین حاضر نشد.
کد خبر : ۲۳۹۳۰۴
صراط: میرشاد ماجدی در خصوص اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته استقلال اظهار داشت:شخصی که روز گذشته در تمرین به فروزان و بیک‌زاده انتقاد کرده بود لیدر باشگاه نبود. اتفاقا یکی دو نفر از لیدرهای ما در تمرین حضور داشتند که وقتی از آنها پرسیدم آن شخص کیست گفتند لیدر نیست و هوادار است.
 
وی افزود: در هر صورت ممکن است هوادار استقلال از نتایج ناراضی باشد ولی هر محیطی برای خودش چارچوب‌هایی دارد و کسی حق ندارد به بازیکن توهین کند.
 
سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه ظاهرا از بازیکنان خواسته شده واکنشی به اعتراض هواداران نداشته باشند گفت:هر هواداری که به ورزشگاه می‌آید دوست دارد تیمش برنده باشد. برخی از هواداران ما هم با وجود حمایت‌های خیلی خوب خود بعضی مواقع احساسی می‌شوند و ممکن است چیزی بگویند. ما بازی روز گذشته را آنالیز کردیم و انصافا بچه ها زحمت خود را کشیدند. هیچ بازکنی در استقلال کم نگذاشت ولی فوتبال است و بعضی مواقع برد دارد و بعضی مواقع هم باخت و تساوی. همیشه گفته‌ام که بین ما و هوادار همیشه حق با هوادار است.
 
ماجدی در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص اعتراضات جاسم کرار به هواداران بعد از پایان بازی با پدیده گفت: کرار بازیکنی است که فارسی را می‌فهمد ولی به صورت کامل متوجه همه چیز نمی‌شود. البته وقتی ما به همه بازیکنان می‌گوییم به شعار هواداران واکنش نداشته باشد کرار هم باید همین کار را انجام دهد. من امروز با این بازیکن صحبت می‌کنم و به او خواهم گفت که نباید با هوادار بحث کند. بازیکن باید بداند اگر هوادار اعتراض می کند این بدان معنی نیست که او کم کاری کرده است.
 
وی در خصوص نتایج اخیر استقلال و ناراحتی هواداران گفت: به نظر من ما باید از بازی با ملوان 3 امتیاز را می‌گرفتیم که این اتفاق نیفتاد. اگر در آن بازی برنده می‌شدیم قطعا به جدول بر می گشتیم که نشد.اتفاقا ما هم از نتایج راضی نیستیم ولی همه زحمت خود را می کشند و این نتایج دلیل کم کاری بازیکنان نیست.
 
سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه گفته شده برهانی از ناراحتی روی نیمکت ننشسته است گفت: برهانی مصدوم نیست. او روز گذشته سرماخورده بود و به محل تمرین نیامد.
 
وی تاکید کرد: ما اگر بازیکنی با تائید پزشک نخواهد روی نیمکت بنشیند این اجازه را می‌دهیم البته باز هم تاکید می‌کنم با صلاحدید پزشک تیم.اگر فکر می‌کنید برهانی از نیمکت نشینی ناراحت است از خودش سوال کنید اما چیزی که می‌دانم این است که پزشک تیم بین دو نیمه اعلام کرد برهانی سرماخوردگی جزئی دارد و بهتر است در رختکن بماند. او دیروز هم به همراه حیدری به دلیل سرماخوردگی به محل تمرین نیامد.
منبع: فارس