۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

واکنش عابدینی به سمت احتمالی جدیدش

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که آیا علاقه دارد تا سرپرست تیم ملی بشود یا خیر،‌گفت: واقعاً‌ دوست دارم این اتفاق بیفتد چون هم بضاعتش را دارم و هم توانایی این کار را.
کد خبر : ۲۳۹۳۴۷
صراط: امیر عابدینی در مورد اینکه آیا با وی در مورد سرپرستی تیم ملی با وی صحبتی شده است، گفت: گویا اعضای هیأت رئیسه در بین خودشان صحبت‌هایی را کرده‌اند که باید یک کسی باشد که با کی‌روش تعامل داشته باشد و ضمن رفاقت او را مدیریت کند. من شنیدم که در این بحث‌ها اسم من مطرح شده اما اینکه این موضوع را به من نگفته‌اند یعنی هنوز تردید دارند هرچند که از اسدی دبیرکل فدراسیون نیز این موضوع را استعلام گرفته‌ام و گویا قرار است در جلسه بعدی هیأت رئیسه این بحث را مطرح کنند.  
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا این سمت را خواهد پذیرفت یا خیر، گفت: ابتدا باید ببینیم شرایط چگونه است و توقعات را ببینم اگر شرایط به گونه‌ای باشد که خدمت کرد حتماً این کار را می‌کنم.
 
عابدینی در پاسخ به این سؤال که کی‌روش در این مدت که در تیم ملی بوده کارنامه‌ خوبی از لحاظ رفتار با ایرانی‌ها ندارد، گفت: در این مورد دو بخش وجود دارد، یک بخش حرفه‌ای که باید با زبان و عملکرد حرفه‌ای آن را حل کرد و یک بخش اجتماعی و مسائل شخصی که باید ببینیم در قرارداد در این مورد به گونه‌ای رفتار شده است تا در این بخش مشکلات و حاشیه‌ای به وجود نیاید. البته گفته می‌شود این بخش‌ها نیز در قرارداد او اصلاح شده که اگر این موضوع صحت داشته باشد آن زمان صددرصد کار کردن با کی‌روش راحت است چون او یک آدم حرفه‌ای است.
 
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که آیا علاقه دارد تا سرپرست تیم ملی بشود یا خیر،‌گفت: واقعاً‌ دوست دارم این اتفاق بیفتد چون هم بضاعتش را دارم و هم توانایی این کار را. اگر فدراسیون به این جمع‌بندی برسد به طور حتم این سمت را می‌پذیرم اما اگر هم فردا در جلسه‌ای با کی‌روش مسائل دیگری مطرح شود که قرار باشد من نباشم آن موقع دیگر فدای سرتان.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال در این چند سال جلسه‌ای را با کی‌روش داشته است یا خیر، گفت: فقط سلام و علیک کرده‌ایم و جلسه‌ای در کار نبوده است.
 
عابدینی همچنین در مورد اینکه افکار کی‌روش را چطور ارزیابی می‌کند گفت:‌ خروجی افکار کی‌روش که بر روی کاغذ در جلسات مختلف به ما گزارش داده شده است نشان دو بخش دارد یکی بخش حرفه‌ای که مشکلی را در آن نمی‌بینم و دوم بخش غیرحرفه‌ای که به خاطر عدم مدیریت این مشکلات و حواشی در پیرامون او به وجود آمده است به طور حتم اگر کی‌روش به خوبی مدیریت می‌شد این مشکلات برای تیم ملی هم به وجود نمی‌آمد.
 
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پرخاشگرترین مربی که تا به حال با او کار کرده‌ام استانکو بوده است اما نتیجه کار او را ببینید که چطور یک پرسپولیس رویایی در زمان این مربی خلق شد. به قدری نزدیک او شده بودم که استانکو مثل یک برادر بود با من. پس می‌شود با مربیانی که حرفه‌ای هستند تعامل و کار کرد. مگر می‌شود مربی برنامه بدهد و نتوان آن را انجام داد.
 
وی افزود: اینکه کی‌روش خواسته‌هایی را داشته و طبق آن خواسته‌ها قراردادش تمدید شده است پس امروز باید یکسری مسائل را تحمل کرد و برای ادامه کار با او نیز یکسری مسائل را فراموش کرد. ما باید توقعات را کم کنیم و یک جاهایی نیز باید توقعات او را نیز برآورده کنیم.
 
عابدینی در پاسخ به این سؤال که اما کی‌روش در نتیجه‌گیری ناموفق بوده است، گفت:‌ درست است او هنوز موفقیت‌هایش رقم نخورده است و این در حالی است که در زمان استانکو دوران شکوفایی تیم ملی آغاز شد. البته در حال حاضر ما آن مراحل را پشت سر گذاشته‌ایم و بضاعت آن را داریم که به جام جهانی برویم. اما اینکه در آسیا نمی‌توانیم موفق شویم یعنی اینکه باید مشکلات را حل کنیم و در مجموع اینکه باید بر اساس بضاعتمان کی‌روش را حمایت کنیم.
منبع: فارس