۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

4 وزیر برای پاسخگویی به مجلس می‌‌روند

نماینده مردم رشت مجلس در شورای اسلامی گفت: چهار وزیر برای پاسخگویی روز سه‌شنبه به مجلس می‌روند و وزیر کار نیز استضیاح می‌شود.
کد خبر : ۲۳۹۴۰۲
صراط: جبار کوچکی‌نژاد دقایقی پیش در رشت با اشاره به اینکه سه‌شنبه هفته جاری چند وزیر برای پاسخگویی به پرسش‌ها وارد مجلس می‌شود، اظهار کرد: چهار وزیر سه‌شنبه هفته جاری باید به پرسش‌های ما پاسخ دهند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به انتصابات جناحی، عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان، ارتقا ندادن حقوق فرهنگیان، عدم اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان و واگذاری مدارس به بخش خصوصی به مجلس می‌رود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره دلیل پرسش از وزیر علوم افزود: وزیر علوم به دلیل ضعف عملکرد مدیریت دانشگاه‌ها، دریافت پول از دانشجویان دولتی و عدم اجرای قانون سند علمی کشور به مجلس می‌شود.

وی اضافه کرد: وزیر بهداشت نیز به دلیل عدم اجرای نظام تعرفه‌گذاری پرستاران، بی‌توجهی به نیروهای خدماتی در بیمارستان‌ها برای پاسخگویی به مجلس می‌رود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه وزیر کار در لیست استیضاح قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: وزیر کار به دلیل ضعف عملکرد حوزه‌های تحت مدیریت خود، تعطیلی اداره تامین اجتماعی منطقه سنگر رشت، ضعف عملکرد مدیران استانی و استفاده از فامیل‌ها در انتصابات علاوه بر اینکه برای پاسخگویی به مجلس می‌رود، باید استیضاح شود.


منبع: فارس
برچسب ها: مجلس وزیر صراط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز