۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

داعش کردها را به دست کردها می کشد

ده ها تن از عناصر کرد داعش به جرم جاسوسی از سوی این گروه تروریستی اعدام شدند.
کد خبر : ۲۳۹۴۳۴
صراط: گروه تروریستی داعش در روزهای اخیر بیش از 20 تن از عناصر کرد خود را اعدام کرد. این افراد به جرم جاسوسی به نفع نیروهای پیشمرگه و ائتلاف بین المللی اعدام شده اند.

اخیرا «مریوان نقشبندی» یکی از مسئولان وزارت اوقاف اقلیم کردستان عراق اعلام کرده بود که تعداد نیروهای کردی داعش از 500 نفر به نزدیک صد نفر رسیده است.

به گفته این مسئول عراقی تاکنون 250 نفر از نیروهای کرد داعشی در درگیری با نیروهای پیشمرگه و بمباران مواضع داعش به هلاکت رسیده اند.

نیروهای کرد داعشی از سرنوشت نامشخصی در صفوف داعش برخوردار هستند. آنها یا از سوی داعش در صفوف خط مقدم درگیری با پیشمرگه قرار می گیرند و کشته می شوند و یا از سوی این گروه تروریستی به جرم های مختلف اعدام می شوند.

نیروهای کرد داعش در خط مقدم درگیری با پیشمرگه قرار می گیرند و اسرای پیشمرگه هم به دست کردهای داعشی اعدام می شوند تا تا کردها به دست کردها از بین بروند.

جنگجویان کردی داعش هم که می دانند به دلیل جنایت هایشان عفو نمی شوند و راهی برای برگشت به اقلیم کردستان عراق ندارند، به حضور خود در داعش ادامه بدهند.

همچنین این جنگجویان در داخل صفوف داعش هم از مشکلات فراوانی برخوردار هستند و هیچ مسئولیت مهمی در داخل این گروه تروریستی به کردها واگذار نشده است.
منبع: ابنا
برچسب ها: داعش کرد صراط