۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵

تکذیب ادعای کمک مالی سپاه به حماس

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ادعای کمک مالی "سپاه پاسداران" به "حماس" کذب محض بوده و استکبار بهوی ادامه داد: کمک های جمهوری اسلامی ایران معنوی، سیاسی و مستشاری است و اینکه سپاه کمک خاصی به عنوان وجه نقد به حماس کمک کند از اساس دروغ است. دنبال این است که حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد.
کد خبر : ۲۳۹۴۴۷
صراط: مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ادعای کمک مالی "سپاه پاسداران" به "حماس" کذب محض بوده و استکبار به دنبال این است که حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین " مجتبی ذوالنور" مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه درباره ادعای سایت آی بیست و چهار درباره کمک مالی چند ده میلیون دلاری سپاه به حماس اظهار داشت: ادعای کمک مالی "سپاه پاسداران" به "حماس" کذب محض بوده و استکبار به دنبال این است که حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد.

کمک های جمهوری اسلامی ایران معنوی، سیاسی و مستشاری است

وی ادامه داد: کمک های جمهوری اسلامی ایران معنوی، سیاسی و مستشاری است و اینکه سپاه کمک خاصی به عنوان وجه نقد به حماس کمک کند از اساس دروغ است.

حمایت جمهوری اسلامی از مقابله با ظالمین

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: گروه‌ها و کشورهایی که با ظلم مقابله می‌کنند از حمایت‌های معنوی و مستشاری جمهوری اسلامی ایران بهره مند می شوند.

شایان ذکر است سایت آی بیست و چهار مدعی شده بود ایران کمک های مالی خود به گروه عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس را از سرگرفته است و ده ها میلیون دلار پول نقد برای این گروه فرستاده است.

یک مقام ارشد اطلاعاتی در این زمینه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک بودجه سالانه در نظر گرفته است که از عملیات های نظامی حماس حمایت می کند. حماس از این پول های نقد برای بازسازی شبکه های تونلی خود استفاده می کند که در حملات تابستان سال گذشته در جنگ با اسرائیل به میزان گسترده ای تخریب شد. آنها همچنین در تلاش برای ارتقای موشک های میان برد خود هستند.
برچسب ها: صراط سپاه حماس