۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

واکنش شهلا شرکت به توقیف "زنان امروز"

مدیر «زنان امروز» ضمن تایید خبر توقیف این مجله، توضیح داد: در پی ترویج ازدواج سفید نبودیم؛ توجیه نکردیم بلکه نقد هم کردیم.
کد خبر : ۲۳۹۵۵۵
صراط: مدیر «زنان امروز» ضمن تایید خبر توقیف این مجله، توضیح داد: در پی ترویج ازدواج سفید نبودیم؛ توجیه نکردیم بلکه نقد هم کردیم.
 
شهلا شرکت درباره علت توقیف این ماهنامه توضیح داد: متاسفانه اولین بار بحث ازدواج سفید را خود وزارت کشور اعلام کرد؛ اگر قرار نبود این مساله رواج پیدا کند، پس چرا مطرح کردند. مجله‌ «زنان امروز» نیز که به زنان اختصاص دارد، به این موضوع که نیمی از آن مربوط به خانم‌هاست، پرداخته است.
 
وی با اشاره به اینکه در شماره پنج ماهنامه «زنان امروز» فقط موضوع ازدواج سفید را تشریح کردیم، گفت: تشریح این موضوع کاملا بی‌طرفانه بود و در بخشی از گزارش هم از زبان کسانی که در این حوزه به این مشکل برخوردند، مصاحبه گرفته‌ایم و در نتیجه گفته‌ایم که در چنین ضابطه‌هایی حقوق زنان تضعیف می‌شود؛ بنابراین نمی‌دانم مشکلشان چه بوده است.
 
او تاکید کرد: در پی ترویج نبودیم، توجیه نکردیم، بلکه نقد هم کردیم.
 
شرکت در پایان این گفت‌وگو از انتشار خبر توقیف ماهنامه «زنان امروز» در رسانه‌ها، پیش از آنکه این خبر از سوی هیات نظارت به خود مجله ابلاغ شود، انتقاد کرد و گفت: متاسفانه رسم است که برخی رسانه‌ها پیش از آنکه به نشریات ابلاغ شود، اخبار توقیف را منعکس می‌کنند. انتظار ما این بود خود ما را بخواهند و توضیح ما را بشنوند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: زنان امروز