۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

توافق نفوذ فرهنگی به ایران را بیشتر می‌کند

«مایکل جونز» مدیر نشریه آمریکایی «جنگ فرهنگ‌ها» گفت: با هر توافقی موضوع جنگ فرهنگی علیه ایران و نفوذ فرهنگی آمریکا در ایران افزایش می‌یابد.
کد خبر : ۲۳۹۵۸۷
صراط: محقق و نویسنده آمریکایی و مدیر مسئول نشریه «جنگ فرهنگ‌ها» در نشست خبری نفوذ لابی صهیونیسم در مسائل فرهنگی آمریکا که امروز برگزار شد، به توافقنامه ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: با برداشتن تحریم‌ها موضوع جنگ فرهنگی علیه ایران و نفوذ فرهنگی آمریکا در ایران افزایش می‌یابد و نوعی از جنگ جدید فرهنگی علیه ایران دنبال خواهد شد.
 
وی افزود: مردم ایران احساس می‌کنند که آمریکا به آنها تهاجم فرهنگی داشته اما خود آمریکایی‌ها نیز قربانی تهاجم فرهنگی امپریالیسم هستند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص هالیوود و تنش‌ها بین یهودی‌ها و کاتولیک‌ها برای در دست گرفتن این ابزار رسانه‌ای و فرهنگی اظهار داشت: بسیاری از یهودی‌های افراطی در دهه 30 کمونیست بودند و نه صهیونیست. در دهه 60 فیلم‌های خشن و پورنوگرافی با هدایت صهیونیست‌ها باب شد و پیش رفت و جنگ‌های عراق و افغانستان با هدایت همان صهیونیست‌ها دنبال شد که با ابزار هالیوود زمینه‌سازی آن را داشتند.
 
جونز همچنین در خصوص رفتار کارگردانان و بازیگران هالیوود در چارچوب خواسته‌های لابی صهیونیستی نیز افزود: اگر در مسیری که در منافع این لابی تامین شود قدم برندارید از هالیوود اخراج می‌شوید.
 
وی در پاسخ به این سوال فارس که آیا با توجه به برخی حمایت‌های مردمی و هنرمندان از مردم غزه و یا مخالفت مردمی با همجنس‌گرایی می‌توان گفت قدرت مردم می‌تواند روزنه‌ای برای تغییرات در آمریکا و فرهنگ این کشور باشد، گفت: مردم ایندیانا و 19 ایالت دیگر در رفراندم‌هایی با ازدواج همجنس‌گرایان مخالفت کردند اما دادگاه عالی ایالات متحده قانون آنها را زیر سوال برد.
 
جونز با بیان اینکه کنگره و هالیوود به نوعی مردم را کنترل می‌کنند، در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به مردم و جوانان برای تغییر امیدوار بود، تاکید کرد: جوانانی که می‌گویید خود به دام همجنس‌گرایی افتاده‌اند و از آن طرفداری می‌کنند. من امیدم برای تغییر به خداست و معتقدم صهیونیست ها کنگره را کنترل می‌کند اما خدا تاریخ را کنترل می‌کند.
 
وی افزود: به انقلاب 1979 ایران نگاه کنید؛ چه کسی در سال 98 فکر می‌کرد که انقلابی رخ خواهد داد؛ این فقط درباره ایران نیست حتی کسی پایان کمونیسم را نمی‌توانست پیش‌بینی کند اما این خدا بود که تاریخ را متحول کرد و امید من این است.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز