۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
کمالوندی:

فکت‌ شیت ایرانی صادر شده!

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: دستوری از جانب رهبر معظم انقلاب برای انتشار فکت شیت ایرانی نبوده است
کد خبر : ۲۳۹۶۱۴
صراط: "بهروز کمالوندی" سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد علت عدم انتشار فکت شیت ایرانی گفت: همه اطلاعات لازم در اختیار مردم گذاشته شده است.

وی افزود: بعضی جزئیات گفته نشده که آن هم به دلیل ماهیت و ضرورت مذاکره است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: آن چیزهایی که توسط مذاکره کنندگان ایران گفته شده از جمله آقایان ظریف و صالحی کلیات موضوع هستند و موضوعاتی است که فکت شیت خودمان " ایرانی " است.

وی افزود: اگر از جانب رهبر معظم انقلاب در مورد انتشار فکت شیت دستوری داده شود مطاع است و بلافاصله اجرا می‌شود اگرچه ما مسئول فکت شیت نیستیم اما دستوری از سوی ایشان ( رهبر معظم انقلاب ) نبوده است

کمالوندی در مورد علت حضور نیافتن علی اکبر صالحی در این دوره از مذاکرات گفت: در این دوره در مورد تحریم‌ها صحبت می‌شود و ضرورتی نداشت که حضور داشته باشند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در مورد اظهارات اخیر صالحی که گفته بود پرونده هسته ای ایران در دوره آقای جلیلی بسته شده بود اما آژانس مطالعات ادعایی را مطرح کرد گفت: آن چیزی که آقای صالحی گفت: در دوره ای 6 موضوع مطرح و پرونده آن‌ها بسته شد اما بعد از آن مطالعات ادعایی مطرح شد که بعداً تحت عنوان ابعاد احتمالی نظامی در مورد آن صحبت شد.

وی تصریح کرد: اکنون با آژانس همکاری می‌شود و به تدریج ابهامات ساختگی را رفع می‌کنیم.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز