۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

بمباران وحشیانه مجتمع مسکونی در عدن

منابع یمنی از شهید و زخمی شدن شماری از غیر نظامیان در بمباران یک مجتمع مسکونی در عدن و خنثی شدن حمله تروریستی در استان ابین خبر دادند.
کد خبر : ۲۳۹۶۳۴
صراط: یک منبع یمنی به خبرگزاری رسمی  یمن(سبا) گفت شماری از شهروندان در حمله وحشیانه جنگنده های دشمن سعودی به ساختمانی مملو از جمعیت در استان عدن شهید و زخمی شدند.

به گفته این منبع، جنگنده های سعودی، ساختمان قاسم الطیب در منطقه القطیع در استان عدن را بمباران کردند که منجر به تخریب کامل آن و ریختن آوار آن بر سر ساکنانش شد.

این منبع اعلام کرد این جنایت به شهید و زخمی شدن دست کم چهار نفر منجر شده است . یونس الطیب به همراه همسرش در این بمباران شهید و ایهاب الطیب و همسرش به شدت زخمی شده اند.

البته شبکه المنار آمار قربانیان این جنایت سعودی ها را 20 شهید و 70 زخمی اعلام کرده است.

منابع یمنی همچنین از دستگیری یک فرد انتحاری خبر دادند که سوار بر یک خودرو بمب گذاری شده در جاده زنجبار به شقره در استان ابین بود.

خبر دیگر این که جمال بن عمر نماینده مستعفی سازمان ملل متحد در امور یمن اعلام کرد به شورای امنیت گفتم که تنها راه برای برقراری ثبات و امنیت در یمن، گفت و گو است.

خاطر نشان می شود جنگ عربستان و متحدانش علیه یمن از روز ششم فروردین با عنوان توفان قاطعیت آغاز شد که روز سه شنبه اول  اردیبهشت،‌متجاوزان، ادامه این جنگ را با عنوان عملیات بازگرداندن امید اعلام کردند که بر اساس آخرین آمار، تا کنون 3512 نفر شهید و 6189 نفر زخمی شده اند که 492 نفر از شهدا را کودکان و 209 نفر را زنان تشکیل می دهند و 95 هزار خانواده هم آواره شده اند.
منبع: مهر