۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
یک ادعا

گزینه پایداری برای ریاست مجلس، جلیلی است؟

به نظر می‌رسد پایداری‌ها بر جلیلی قبای ریاست مجلس را دوخته‌اند و می‌خواهند او را به کرسی ریاست مجلس بنشانند.
کد خبر : ۲۴۰۳۶۰
گزینه پایداری برای ریاست مجلس، جلیلی است؟
صراط: نامه نیوز در مطلبی مدعی شد اعضای جبهه پایداری در نظر دارند سعید جلیلی را به کرسی ریاست مجلس دهم برسانند.

به نوشته این سایت، حضور یک دفعه او در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد جلیلی چندان علاقه‌ای به کار حزبی و برنامه ریزی شده ندارد. وی پیش از ثبت نام حضور خود در انتخابات را تکذیب می‌کرد و کمتر کسی برای حضور او در انتخابات شانسی قائل بود. حضور او اما نشان داد که سعید جلیلی از جمله سیاستمدارانی است که معتقد به اجتهاد شخصی است و چندان علاقه‌ای به نظرات و مشورت‌های دیگران ندارد. از این جهت می‌توان گفت سعید جلیلی شباهت زیادی به آیت‌الله مصباح یزدی پدر معنوی جبهه پایداری دارد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری جلیلی ویژگی‌های دیگری از خود بروز داد. او نشان داد که سیاستمداری خجالتی و درون گراست و کمتر ترجیح می‌دهد با رقبای خود وارد جدل شود.

در ادامه این مطلب آمده است: سعید جلیلی با چنین ویژگی‌هایی حالا از سوی برخی از جریان‌های سیاسی آماده ورود به انتخابات مجلس دهم می‌شود. اعضای جبهه پایداری به مدیریت مصباح یزدی به دنبال فرستادن جلیلی به مجلس هستند. روزی او را از قم و دیگر روز جلیلی را از مشهد راهی پارلمان می‌کنند. آنها جلیلی را فردی می دانند که می‌تواند در مجلس آینده نقش مهم بازی کند. دیدار مصباح یزدی با وی در هفته گذشته نیز در همین راستا بود.

به نظر می‌رسد آنها بر جلیلی قبای ریاست مجلس را دوخته‌اند و مي خواهند او را به کرسی ریاست مجلس بنشانند.