۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

یک نماینده هولوکاست را کاملا تایید کرد

من فکر نمی‌کنم هیچ استدلال متقنی برای عدم وجود هولوکاست وجود داشته باشد، آنچه ما تا به حال شنیده‌ایم، بیشتر در حد شعار بوده است.
کد خبر : ۲۴۰۵۴۰
صراط: سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس در گفتگویی با روزنامه اصلاح طلب شرق، درباره هولوکاست گفت:
ما از‌‌‌ همان اول به موضوع نفی هولوکاست اشکال داشتیم. من با همه ارادتم به دکتر احمدی‌نژاد مخالفتم با این قضیه را به صورت مکتوب و شفاهی به اطلاع ایشان رساندم، چون اولا هولوکاست یک نسل‌کشی غیرقابل انکار است، شک‌کردن به هولوکاست مثل شک‌کردن به بدیهی‌ترین اتفاقات در تاریخ است، هنوز پیرمرد‌ها و پیرزن‌هایی که در نوبت ورود به اتاق گاز برای کشتار توسط هیتلر بودند، زنده هستند. هنوز اردوگاه‌هایی که در آن، اتاق‌های گاز وجود داشته، کوره‌هایی که برای ازبین‌بردن جنازه قربانیان وجود داشته و حتی کفش‌های قربانیان هولوکاست در موزه‌ها وجود دارد. وجود مقبره ۴۰ یهودی لهستانی در گورستان کلیمیان تهران اگر نشانه این نیست که زمانی یهودیان لهستانی تحت فشار بودند و به ایران پناه آوردند، نشانه چیست؟! قضاوت در مورد یک مسئله تاریخی کار مورخان است، اما من فکر نمی‌کنم هیچ استدلال متقنی برای عدم وجود هولوکاست وجود داشته باشد، آنچه ما تا به حال شنیده‌ایم، بیشتر در حد شعار بوده است، منتها اینکه شما قربانی یک نسل‌کشی باشید، به شما اجازه نمی‌دهد یک نفر دیگر را بکشید. هولوکاست به هیچ‌وجه مجوزی برای رفتارهای غیرانسانی رژیم صهیونیستی به حساب نمی‌آید، یک‌سری افراد در جنگ جهانی دوم قربانی شدند؛ جنگی که حدود پنج‌میلیون نفر کشته داشت و در جنگ جهانی دوم فقط یهودیان نبودند، بلکه افراد دیگری نیز کشته شدند، مثل کولی‌ها، سوسیالیست‌ها و یهودیان هم بخشی از آنها بودند. هیتلر شخصی نیست که بشود از آن دفاع کرد و از بار گناهانش کاست. به نظر من دامن‌زدن به این قضیه و انکار هولوکاست نه‌تنها کمکی نمی‌کند و در جهت منافع ملی ما نیست، بلکه یک ابزار خوبی دست صهیونیست‌‌ها می‌دهد که منافع ملی ما را تهدید کنند. ما اعتقاد داریم رفتاری که دولت و ارتش اسرائیل دارد، با آموزه‌های یهودیت سرِ سوزنی سازگاری ندارد. دولت اسرائیل به هیچ‌وجه در مقامی نیست که خودش را مدافع یهودیان دنیا و نماینده جامعه یهودیان دنیا یا سخنگوی یهودیان دنیا اعلام کند، بلکه سخنگوی وحشی‌ترین جناح امپریالیسم است.
نظرات بینندگان
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
به نظر من اقای مره صدق بسیار انسان دانا و شریفی است و احمدی نژاد انسان بی سیاست و بی دانشی بود بدون انکه از تاریخ و سیاست بداند اظهار نظر میکرد و نظرات خود را بر مردم تحمیل میکرد امیدوارم مسولات هرگز اجازه ی ورود به مشا5ل سیاسی را به همچین افراد ندهند
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز