۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

16 عملیات مرزبانان و هلاکت دو شرور

سردار گراوند با اشاره به دستگیری بیش از 4 هزار متجاوز مرزی طی فروردین ماه امسال، افزود: میزان دستگیری متجاوزین مرزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 130 درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۴۰۶۱۹
صراط: جانشین فرمانده مرزبانی در اعلام عملکرد مامورین مرزبانی و دریابانی کشور طی فروردین ماه امسال از 16 درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و هلاکت 2 شرور مسلح خبر داد.

سردار احمد گراوند جانشین فرمانده مرزبانی کشور در اعلام عملکرد مرزبانی ناجا در اولین ماه از سال جاری عنوان داشت: طی فروردین ماه امسال 16 مورد درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در مناطق مرزی کشور داشیم که در این درگیری‌ها دو شرور مسلح به هلاکت رسیدند، 25 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و بیش از 4 تن انواع مواد مخدر نیز کشف شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 160 در صد افزایش داشته است.
 
جانشین مرزبانی کشور در خصوص قاچاق سوخت نیز گفت: مرزبانان کشور طی این مدت موفق شدند ضمن توقیف ده‌ها فروند شناور و خودرو قاچاقچیان بیش از 760 هزار لیتر فراورده های نفتی قاچاق را کشف و به چرخه اقتصاد ملی بازگرداند.
 
وی افزود: همچنین انهدام چندین باند قاچاق دارو در فروردین ماه امسال به کشف یک ملیون و151 هزار و 798 عدد انواع دارو منجر شد.
 
سردار گراوند با اشاره به دستگیری بیش از 4 هزار متجاوز مرزی طی فروردین ماه امسال، افزود: میزان دستگیری متجاوزین مرزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 130 درصد افزایش داشته است.
 
وی در ادامه کشف مقادیری طلا و ارز قاچاق، بیش از 20 هزار متر انواع پارچه های قاچاق ، بیش از 4 هزار راس احشام قاچاق، صدها دستگاه انواع تجهیزات الکتریکی و صوتی و تصویری ، آرایشی و خوراکی دیگر را از دیگر دستاوردهای مامورین مرزبانی و دریابانی کشور طی ماه گذشته برشمرد.
 
این مقام مسئول در فرماندهی مرزبانی کشورمان در پایان از همدلی و همزبانی مرزنشینان غیور کشورمان با مرزبانان که موجب موفقیت های مرزداران در حفظ امنیت مرزها شده است قدردانی کرد.