۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

"علی سوسکه" دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری یک شرور معروف به "علی سوسکه" که با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در سطح شهر شده بود، خبر داد.
کد خبر : ۲۴۰۶۲۷
صراط: فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری یک شرور معروف به "علی سوسکه" که با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در سطح شهر شده بود، خبر داد.

سرهنگ فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان ورامین  در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شرارت فردی معروف به "علی سوسکه" و فراری بودن وی، دستگیری متهم در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پس از آنکه ماموران این فرد را که در پرونده خود شرارت‌های متعددی از جمله ‌باج گیری، ایجاد رعب و وحشت، اخاذی، گردنکشی، ‌ حمل موادمخدر و... را دارد شناسایی نمودند، ‌برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
 
سرهنگ فلاحی افزود: عوامل گشت کلانتری ۱۳ شهید بهشتی هنگام گشت زنی فرد شروری را در سطح شهر مشاهده و پس از دادن دستور ایست این شخص اقدام به فرار نمود که پس از تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین بیان داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده از متهم مقدار ۱۰۰ گرم هروئین نیز کشف شد.
 
سرهنگ فلاحی با اعلام اینکه اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از تهیه کنندگان و فروشندگان مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و یا از طریق پیامک۱۱۰ اعلام کنند.