۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

پاسخ کفاشیان به احتمال عدم پخش دربی

کفاشیان در مورد اینکه آیا بودجه فوتبال از وزارت ورزش پرداخت شده، گفت: وزارت ورزش بودجه را دریافت کند پول ما را هم می‌دهد البته آنها تا به الان یک مقدار به ما کمک کردند ولی مشکلات ما بیش از این خواهد بود.
کد خبر : ۲۴۰۶۳۸
صراط: رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: برای حل مشکل مالیاتی کی‌روش و جلوگیری از مشکلات قبلی جلسه برگزار کردیم.

علی کفاشیان در مورد حضورش در وزارت ورزش و جلسه با مناف هاشمی، گفت: جلسه خیلی خوبی بود. صحبت‌های خوبی کردیم. در مورد کل ورزش و مسائل مالیاتی تصمیماتی گرفتیم. باید روش‌هایی در نظر بگیریم تا مشکلات قبلی به وجود نیاید. مشکل اخیر مالیاتی سرمربی تیم ملی را هم حل می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: بحث مبلغ مالیات نبود بلکه در رابطه با راهکارها و روش‌های کاری با اداره مالیات صحبت کردیم و مسئولان اداره مالیات هم قول دادند این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه از چه زمانی کی‌روش کار خود را آغاز می‌کند، اظهار داشت: کی‌روش کار خود را شروع کرده است.
 
وی در مورد اردوهای آینده تیم ملی و اینکه آیا تضمینی از وزارت ورزش گرفته است، گفت: آنها که نباید در این مورد قول یا تضمین بدهند امروز در مورد مسائل مالیات حرف زدیم که پرداخت مبلغ مالیات بر عهده کی‌روش و فدراسیون است برای حل مشکل اخیر صحبت کردیم و این جلسه در وزارت ورزش برگزار شد. آنها که نباید در این ارتباط به ما تضمین بدهند.
 
کفاشیان در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی خاطرنشان کرد: باید در این ارتباط صحبت کنیم تا ببینیم شرایط چطور می‌شود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه قبلا اعلام کرده بود به خصوصی‌سازی خوشین نیست و امروز هم اسلامیان اعلام کرده این نوع خصوصی‌سازی به صلاح نیست، اظهار داشت: تا زمانی که بحث حق پخش و درآمدزایی حل نشود این کار نتیجه‌ای ندارد. هر کسی که این باشگاه را در اختیار بگیرد باید از جیب خرج کند و زمانی که بحث درآمدزایی حل شد آن وقت خصوصی‌سازی شود. طبق دیدگاهی که ما داریم این باشگاه‌ها مردمی هستند و می‌توان با دادن بودجه مناسب فعالیت کرد که کارها پیش برود.
 
وی در مورد اینکه قبلا اعلام می‌کرد وقتی به وزارت ورزش می‌آید تا طبقه دوم بالاتر نمی‌رود عنوان کرد: امروز به طبقه سوم رفتم و دفتر مناف هاشمی آنجا است. فعلا مجوز حضورمان در طبقه سوم صادر شده است.
 
کفاشیان در رابطه با بحث حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: نکونام همچنان بازی می‌کند و فعالیت فوتبالی او در زمینه بازیکنی به اتمام نرسیده است. وقتی او از فوتبال خداحافظی کرد اگر کی‌روش برای حضور در کادر فنی او را معرفی کرد باید نکونام با کی‌روش و ما صحبت کند تا ببینیم شرایط چه طور می‌شود.
 
کفاشیان در مورد ارتباط با زمان برگزاری مجمع اعلام کرد: امروز گزارش مالی حسابرسی را می‌بینیم تا ببینیم شرایط برگزاری مجمع وجود دارد یا نه. سعی می‌کنیم تا اردیبهشت این مجمع را برگزار کنیم.
 
وی در مورد اینکه آیا به جلسه پیگیری حق پخش می‌رود یا نه، گفت:‌ در این جلسه مهدی تاج حاضر می‌شود باشگاه‌های ما به این حق پخش نیاز دارند و باید در رابطه با آن صحبت کنیم. اگر حق پخش درست نشود خواسته مردم که رشد فوتبال است اتفاق نمی‌افتد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که اگر حق پخش پرداخت نشود هفته پایانی لیگ را نشان نمی‌دهد، عنوان کرد: ما به دنبال حل این مشکل هستیم. به هر حال لیگ سال بعد هم وجود دارد و باید این موضوع را حل کنیم.
 
کفاشیان در مورد اینکه آیا بودجه فوتبال از وزارت ورزش پرداخت شده، گفت: وزارت ورزش بودجه را دریافت کند پول ما را هم می‌دهد البته آنها تا به الان یک مقدار به ما کمک کردند ولی مشکلات ما بیش از این خواهد بود.
 
وی در مورد بحث میزبانی افغانستان، سوریه و عراق در ایران عنوان کرد: ما این مسئله را دنبال می‌کنیم تا این تیم‌ها بتواند مقابل حریفانشان در ایران میزبان باشند. همچنین قرار است با تیم‌های آسیای مرکزی جلسه‌ای داشته باشیم تا به قول‌ها و وعده‌هایی که هنگام انتخابات دادیم، عمل کنیم.
منبع: فارس