۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

برخورد با اصلاح ابرو در آرایشگاه مردانه

اگر واحد صنفی قوانین نظام اسلامی را زیرپا گذاشته و در اصلاح موی سر از مدل های غربی پیروی کند و مدل‌هایی مثل شیطان پرستی یا مواردی از این قبیل را ارائه کند بعد از تعهد اولیه و در صورت تکرار، جواز کسب آن ها را باطل خواهیم کرد و به هیچ عنوان به آن‌ها اجازه فعالیت دوباره داده نمی‌شود.
کد خبر : ۲۴۰۶۷۸
صراط: رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه نرخ های اصلاح موی سر را اعلام و تاکید کرد: به شدت با واحدهای صنفی که اقدام به اصلاح مو در مدل‌های اصطلاحا "شیطان‌پرستی" می‌کنند جواز کسب‌شان باطل می‌شود و همچنین خالکولی، سولاریوم و برداشتن زیرابرو تخلف است.
 
مصطفی گواهی اظهار کرد: اگر واحد صنفی قوانین نظام اسلامی را زیرپا گذاشته و در اصلاح موی سر از مدل های غربی پیروی کند و مدل‌هایی مثل شیطان پرستی یا مواردی از این قبیل را ارائه کند بعد از تعهد اولیه و در صورت تکرار، جواز کسب آن ها را باطل خواهیم کرد و به هیچ عنوان به آن‌ها اجازه فعالیت دوباره داده نمی‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه اینگونه آرایشگران شخصیت بقیه آرایشگران را زیرسوال می‌برند لذا با آن ها برخورد قانونی محکمی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: البته واحدهای بدون مجوز معمولا اقدام به این قبیل فعالیت ها می‌کنند که شناسایی شده‌اند و با آن‌ها برخورد می‌شود.
 
نرخ اصلاح داماد چقدر است؟
 
گواهی همچنین درباره نرخ اصلاح داماد گفت: هیچ تعرفه مشخصی برای این امر نداریم و کاملا توافقی است، چون فاکتورهای مختلفی در قیمت گذاری موثر است. مکان قرارگیری آرایشگاه، نوع موادی که مورد استفاده قرار می گیرد و گذاشتن موی مصنوعی در مواقع مورد نیاز از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت‌گذاری هستند.
 
سولاریوم و برداشتن زیرابرو تخلف است
 
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه همچنین سولاریوم یا برداشتن زیر ابرو را از دیگر تخلفاتی دانست که در صورت مشاهده، اقدام قانونی لازم صورت می گیرد.
 
وی با بیان اینکه قیمت اصلاح موی سر درجه یک بدون شستشو ۱۵ هزار تومان، درجه دو ۱۲هزار تومان و درجه سه ۱۰ هزار تومان است، گفت: البته اصلاح موی سر با شستشو و خدمات جانبی نرخ دیگری دارد و تعرفه آن‌ها متناسب با محل قرارگیری آرایشگاه، نوع مواد مورد استفاده و دیگر خدماتی که به مشتری ارائه می‌شود، متغیر است.

منبع: ایسنا