۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

پرسپولیس سینمایی شد

دو تن از بازیگران سینمای کشور در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردند.
کد خبر : ۲۴۰۷۰۳

صراط: تمرین امروز تیم پرسپولیس از ساعت 17:10 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

* در شرایطی که تعدادی بازیکنان پرسپولیس پیش از ساعت 17 به زمین آمدند اما در سا عت 16:50 از طرف برانکو به بازیکنان دستور داده شد تا به رختکن بروند و جلسه‌ای در آنجا برگزار شود.

* محمود خوردبین در هنگام ورود به ورزشگاه با تعدادی از هواداران روبرو شد و با آنها گفت‌وگو کرد. هواداران که نگران آینده باشگاه پرسپولیس بودند از خوردبین درخواست داشتند که پیشکسوتان این تیم فکری به حال سرخپوشان بکنند.

* تمرین امروز پرسپولیس مهمانان ویژه زیادی داشت رضا رویگری و علی کاظمی 2 تن از بازیگران مطرح سینمای ایران، حمید جاسمیان و مهدی فنونی‌زاده دو نفر از پیشکسوتان پرسپولیس و مهدی الهایی عضو پیشین این تیم مهمانان تمرین امروز بودند. نکته تاسف‌برانگیز اینجا بود که رضا رویگری که از بیماری رنج می‌برد با شرایط سخت به تمرین آمد به طوری که خودش به تنهایی نمی‌توانست راه برود و به همین دو نفر او را مشایعت می‌کردند تا بتواند راه برود. رویگری پس از اینکه روی نیمکت نشست با استقبال خوب بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس روبرو شد و اعضای کادر فنی و بازیکنان به سوی او رفتند و خوش و بش کردند.

* یک دست لباس جدید به رنگ قرمز که برای بازی چهارشنبه پرسپولیس مقابل بنیادکار آماده شده است به دست بازیکنان رسید.

* رضا نوروزی مهاجم مصدوم پرسپولیس امروز هم مانند روزهای گذشته تمام وقت خود را در کلینیک گذراند.

* در تمرین شوت به دروازه ضربه محکم و روی پای مهدی طارمی به شکم سوشا مکانی برخورد کرد که این مسئله باعث شد که دروازه‌بان پرسپولیس برای لحظاتی بلند فریاد بزند و از درد به خود بپیچد. البته طارمی بالای سر مکانی رفت و از او دلجویی کرد و دروازه‌بان پرسپولیس هم بعد از چند دقیقه توانست به تمرین برگردد.

* برانکو در تمام آیتم‌های تمرین امروز به صورت مستقیم نظارت داشت و بارها با فریادهای خودش بازیکنان را راهنمایی کرد و از آنها خواست تا تمرینات را به بهترین نحو انجام دهند تا پرسپولیس در مسابقات دچار مشکل نشود.

* شاگردان برانکو امروز پس از گرم کردن تمرین حمله به دفاع را در دستور کار داشتند بعد از آن بازیکنان پرسپولیس به مدت 10 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز به استارت‌های سرعتی مشغول شدند.

* در قسمت بعدی تمرین شوت به دروازه و تک به تک انجام شد که در این تمرین بازیکنان نیز مانند گابریل،نوری، طارمی و احمد نوراللهی عملکرد خوبی داشتند. 

* پس از 20 دقیقه تمرین شوت به دروازه برانکو دوباره تمرین حمله به دفاع را برای بازیکنانش در نظر گرفت.

* در قسمت بعدی تمرین بازیکنان در قالب دو تیم نارنجی و سفید تقسیم شدند تا فوتبال درون تیمی را در دو سوم زمین انجام بدهند. 

* در خلال تمرین امروز کریم باقری و محمد نوری برای دقایقی با هم گفت‌وگو کردند. 

* حضور 100 هواداری که تمرین امروز حاضر بودند برای لحظاتی رضا رویگری و همچنین کریم باقری را تشویق کردند.

* خوردبین حدود یک ساعت پس از آغاز تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. 

* نکته جالب در تمرین امروز این است که هنگامی که بازیکنان تمرینات جدی تاکتیکی را انجام می‌دهند هیچکدام از دستیاران برانکو در تمرین دخالتی ندارند و این خود سرمربی پرسپولیس است که در تمام دقایق بازی نظارت کامل دارد و به بازیکنان نکات فنی را گوشزد می‌‌‌‌کند.

منبع: تسنیم