۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

حزب‌الله 7 تروریست را به هلاکت رساند

رزمندگان حزب الله در درگیری با تروریست‌ها از سلاح‌های تیربار استفاده کردند که در جریان آن هفت تروریست کشته و دو خودروی وابسته به افراد مسلح آتش گرفته و منهدم شدند.
کد خبر : ۲۴۰۹۹۳
صراط: توپخانه حزب‌الله تحرکات تروریست‌های «جبهه النصره» در شرق لبنان را هدف قرار داد، که به کشته شدن هفت فرد مسلح و انهدام دو خودرو منجر شد.

تنها چند ساعت پس از عملیات موفق رزمندگان مقاومت اسلامی در شرق لبنان، تروریست‌های وابسته به گروهک «جبهه النصره» شب گذشته تحرکاتی به منظور بازپس گیری مناطق آزاد شده را آغاز کردند که با پاسخ توپخانه‌ای حزب الله مواجه شدند.

به گزارش تلویزیون «المنار»، تروریست‌های مستقر در شرق لبنان در ساعات پایانی شب گذشته تحرکاتی را به منظور باز پس گیری مواضع خود در ارتفاعات اطراف شهرک «بریتال» و روستای «الطفیل» واقع در مناطق شرقی لبنان به مسافت اندکی از مرزهای سوریه آغاز کردند، که در جریان پاسخ کوبنده حزب الله، عملیات تروریست‌ها باز هم به شکست انجامید.

بر اساس این گزارش، رزمندگان حزب الله در درگیری با تروریست‌ها از سلاح‌های تیربار استفاده کردند که در جریان آن هفت تروریست کشته و دو خودروی وابسته به افراد مسلح آتش گرفته و منهدم شدند.

در همین زمینه روزنامه الاخبار از آمادگی از ارتش لبنان برای دفاع از خاک کشورش بویژه در صورت تشدید اوضاع امنیتی در مناطق شرقی خبر داد.

این گزارش حاکی است که بعد از ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) رزمندگان مقاومت با نصب کمینی افراد مسلح را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده بودند. در جریان عملیات دیروز 16 فرد مسلح کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند. منابع خبری از انهدام پنج خودروی تروریست‌ها نیز گزارش داده بودند.

منابع رسانه‌ای نزدیک به حزب الله از چند روز گذشته از آماده باش کامل رزمندگان مقاومت برای پاکسازی مناطق شرقی لبنان و ارتفاعات القلمون سوریه از حضور تروریست‌ها خبر داده بودند.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان نیز صبح دیروز در سخنانی تاکید کرد که عملیات القلمون در راه است و سید حسن نصرالله نیز شب گذشته در سخنرانی خود اعلام کرد که این عملیات قطعی است اما زمان آن هنوز اعلام نشده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط حزب الله
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز