۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

رئیس شورای شهر خانواده‌اش را آتش زد

در این آتش‌سوزی، پدر خانواده که رئیس شورای شهر کلاچای است دچار سوختگی 25 درصدی شد که برای ادامه درمان به بیمارستانی در رشت انتقال یافت.
کد خبر : ۲۴۱۰۱۱
صراط: هیچ‌کس باورش نمی‌شد عامل آتش‌سوزی مرگبار در خانه رئیس شورای شهر کلاچای، خود اوست. این مرد روی تخت بیمارستان به آتش‌زدن خانواده‌اش اقرار کرد و اکنون در بیمارستانی در رشت بستری و تحت نظر پلیس است. این آتش‌سوزی یکشنبه‌شب در خیابان امام خمینی کلاچای روی داد و بر اثر این حادثه سه نفر از اعضای این خانواده کشته شدند.

شدت آتش‌سوزی به حدی بود که برای مهار آتش، عوامل آتش‌نشانی از شهرهای کلاچای، رودسر، واجارگاه و رحیم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند و توانستند پس از نیم‌ساعت تلاش، آتش را خاموش کنند. در این حادثه دو فرزند پسر 5 و 8 ساله و همچنین همسر 35 ساله رئیس شورای شهر کلاچای که بالای 90 درصد سوختگی داشتند، جان خود را از دست دادند.

در این آتش‌سوزی، پدر خانواده که رئیس شورای شهر کلاچای است دچار سوختگی 25 درصدی شد که برای ادامه درمان به بیمارستانی در رشت انتقال یافت.

به‌دنبال این حادثه، کارشناسان آتش‌نشانی به بررسی در محل حادثه دست زدند و اعلام کردند که آتش‌سوزی عمدی بوده است. با توجه به مرموز بودن حادثه و عمدی‌بودن آتش‌سوزی، پلیس نیز وارد ماجرا شد و در تحقیق از همسایه‌ها دریافت که شب حادثه پدر خانواده در حالی‌که یک ظرف 4 لیتری حاوی بنزین در دست داشته وارد خانه‌اش شده است.

افشای این حقایق، حکایت از حادثه‌ای تکان‌دهنده داشت و اینکه پدر خانواده عامل قتل همسر و دو فرزند خود است. برای همین تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند و به تحقیق از وی پرداختند. او سرانجام اقرار کرد که با ریختن بنزین روی فرش خانه‌اش باعث آتش گرفتن و سوختن همسر و پسرانش شده است. وی مدعی شد که از مدت‌ها پیش با همسرش اختلاف داشته و روز حادثه از طریق تماس تلفنی با یکی از آژانس‌های مسافربری حدود 4 لیتر بنزین تهیه کرده است.

به گفته متهم، ‌شب حادثه پدرزن و مادرزنش میهمان خانه او بوده‌اند که مرد جوان بعد از درگیری، بنزین را روی فرش خانه ریخته تا دست به قتل خانواده و خودکشی بزند. وقتی بنزین را ریخته به‌علت روشن بودن بخاری، آتش به پا شده و شعله‌های آن به سرعت همه خانه را فرا گرفته است. در آن لحظه پدرزن و مادرزن متهم از ترس پا به فرار گذاشته‌اند و از ساختمان خارج شده‌اند. زن جوان نیز به‌دنبال اقدام جنون‌آمیز همسرش به سرعت به داخل اتاق خواب رفته تا دو فرزندش را که در خواب بودند نجات بدهد و از ساختمان خارج کند اما وقتی به اتاق رفته دیگر شعله‌های آتش همه جا را فرا گرفته بوده و برای همین نتوانسته از آنجا خارج شود. او و دو پسرش داخل اتاق خواب گیر افتاده‌اند و در میان شعله‌های آتش سوخته و جان باخته‌اند.

بر اساس این گزارش، متهم در حال حاضر تحت نظارت پلیس است تا پس از بهبودی به اداره آگاهی منتقل شود.

منبع: شهروند
برچسب ها: صراط کلاچای