۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
رشوه چاره کارخرده‌فروش موادمخدر نشد

زن قاچاقچی در زندان دستگیر شد

وی افزود: به دنبال اخبار رسیده مبنی براینکه خانمی که همسرش به اتهام حمل مواد مخدر در زندان بوده و قصد دارد در زمان ملاقات مواد مخدر را به داخل زندان ببرد، عملیات پلیس آغاز شد.
کد خبر : ۲۴۱۰۲۱
صراط: فرمانده انتظامی ایلام گفت: خرده‌فروش مواد مخدر نتوانست با پیشنهاد رشوه از دست پلیس رهایی یابد.

سردار علی دولتی از دستگیری یکی از خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد که پس از چند ماه فرار این بار برای رهایی از دست پلیس به ماموران رشوه 50 میلیون ریالی پیشنهاد کرد.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ماموران کلانتری 12 شهر ایلام موفق شدند پس از چند روز کار اطلاعاتی دو خرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنند که یکی از متهمان که چند ماه پیش پس از کشف مقادیری مواد مخدر متواری شده بود در این عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم که چاره‌ای جز تسلیم در برابر ماموران را نداشت این بار می‌خواست با پیشنهاد رشوه از دست قانون فرار کند اما به همراه دیگر همدستش با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضائی شدند.

* قاچاقچی حرفه‌ای در ملکشاهی دستگیر شد

فرمانده انتظامی ایلام در ادامه نیز از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای دیگر و کشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ملکشاهی خبر داد.

دولتی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان تحت تعقیب مواد مخدر، محموله‌ای از مواد افیونی را در خرابه‌های اطراف منزل خود پنهان کرده، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: در این عملیات که با هوشیاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان صورت گرفت، مقدار قابل توجهی موادمخدر از نوع تریاک از داخل خرابه‌های خانه‌ای و در لابه‌لای کلاف نخی که توسط فرد توزیع کننده و همکار معتادش به صورت آماده برای فروش قطعه‌بندی شده بود کشف و هر دو متهم که معتاد بودند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

* سرعت عمل پلیس مانع از رسیدن مواد مخدر به داخل زندان ایلام شد

فرمانده انتظامی ایلام در اقدامی دیگر از دستگیری خانمی که قصد داشت مواد مخدر را به داخل زندان وارد کند، خبر داد.

وی افزود: به دنبال اخبار رسیده مبنی براینکه خانمی که همسرش به اتهام حمل مواد مخدر در زندان بوده و قصد دارد در زمان ملاقات مواد مخدر را به داخل زندان ببرد، عملیات پلیس آغاز شد.

این مسئول انتظامی گفت: ماموران انتظامی بخش چوار موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار داده و پس از کسب اجازه از مقام قضایی با هماهنگی با مسئولان زندان و همکاری ماموران نسوان متهم دستگیر و در بازرسی از وی مقدار 50 گرم موادمخدر از نوع شیشه و 20 گرم هروئین کشف شد.

دولتی افزود: متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف و اعلام داشت که قصد داشته که مواد مخدر را در زمان ملاقات به همسرش بدهد که پس از تشکیل پرونده متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط قاچاقچی