۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

آخرین خبر از رزیدنت مفقودشده در شیراز

دستیار موصوف در برنامه کشیک بیمارستان قرار نداشته و طبعا در ساعات خارج از وقت اداری نیز موظف به حضور در بیمارستان نبوده است.
کد خبر : ۲۴۱۰۲۷
صراط: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص مفقود شدن رزیدنت یکی از بیمارستان های اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، رزیدنت مورد اشاره در بیمارستان رازی اهواز در پایان وقت اداری اول اردیبهشت و پس از انجام وظایف خود، محل کار را ترک کرده است.

دستیار موصوف در برنامه کشیک بیمارستان قرار نداشته و طبعا در ساعات خارج از وقت اداری نیز موظف به حضور در بیمارستان نبوده است.

وی در روز دوم اردیبهشت در آزمون ارتقای دستیاری حضور نیافته و با توجه به حضور نیافتن نامبرده در نوبت کاری بعدی، با وی تماس و به دلیل پاسخگو نبودن به تماس مکرر و در دسترس نبودن تلفن همراه نامبرده، موضوع بلافاصله به خانواده وی و سپس به مقامات مربوطه قضایی و انتظامی اطلاع داده شده که مراتب از سوی آنها در حال پیگیری است.

با استعلام به عمل آمده و تائید حراست بیمارستان مبنی بر خروج نامبرده پس از پایان وقت اداری، مسئله طرح شده در خصوص دوربین های بیمارستان هیچگونه محلی از اعراب نداشته و شایان ذکر است چون مفقود شدن نامبرده خارج از محیط بیمارستان و پس از پایان ساعت اداری صورت گرفته پیگیری موضوع به مراجع قضایی و انتظامی مربوط است.