۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

پرسپولیس برد و حریف الهلال شد

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست بنیادکار ازبکستان حریف تیم الهلال در مرحله حذفی شد.
کد خبر : ۲۴۱۰۶۷
صراط: تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه A از ساعت 20:35 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف بنیادکار ازبکستان رفت و موفق شد حریف ازبک خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

برای پرسپولیس در این دیدار محمد نوری (49) از روی نقطه پنالتی و ژورا بائف (72) گل به خودی، گل زدند و سردار رشیدف (61) تنها گل تیم بنیادکار را به ثمر رساند.

پرسپولیس در نیمه اول این دیدار بیشتر سعی در کنترل حریف خود داشت و رو به بازی انتحاری نیاورد اما با شروع نیمه دوم شاهد بازی کاملا هجومی از سوی شاگردان برانکو ایوانکوویچ بودیم. پرسپولیس در این نیمه خیلی زود مزد حملات خود را گرفت و مهدی طارمی در محوطه جریمه تیم بنیادکار روی خطای مسلم دروازه‌بان این تیم متوقف شد و محمد نوری توانست در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی تیمش را به گل برساند.

در ادامه پرسپولیس دلخوش به یک گل، بیشتر به حفظ نتیجه روی آورد و همین موضوع باعث شد بازیکنان بنیادکار بر بازی مسلط شده و بعد از چند حمله خطرناک در نهایت به گل تساوی دست یابد.

تساوی در خانه و آن هم مقابل یکصد هزار تماشاگر آن چیزی نبود که پرسپولیس به دنبالش بود و به این خاطر سرخپوشان بعد از دریافت گل مجدد رو به بازی هجمومی آوردند و زمان زیادی نگذشت که با اشتباه مدافع حریف به گل دوم دست پیدا کردند. در ادامه شاهد بازی خوب و منطقی شاگردان برانکو بودیم تا نماینده کشورمان برنده این دیدار خانگی و کسب 3 امتیاز دیگر باشد.

پرسپولیس با شکست بنیادکار 12 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت تا در مرحله حذفی حریف الهلال عربستان شود.

منبع: تسنیم