۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

برانکو: بازیکنانم به حد مرگ رسیدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما مقابل بنیادکار ازشدت خستگی داشتند از پا می‌افتادند و به حد مرگ رسیدند.
کد خبر : ۲۴۱۰۷۲

صراط: برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر یک مقابل بنیادکار ازبکستان در نشست خبری گفت: در وهله اول می‌خواهم از هواداران شگفت آور پرسپولیس تشکر کنم آنها جوی فوق العاده را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما از شدت خستگی داشتند از پا می‌افتادند و حتی به حد مرگ رسیدند اما تماشاگران مثل بال به آنها نیرو دادند و نشان دادند که از ته قلب برای این تمشاگران بازی می‌کنند. آن چیزی که من می‌خواهم بگویم پیروزی بسیار زیباست و اینکه به این شکل برنده شدیم باعث می‌شود راضی باشم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: یک بازی سخت و دشوار در آسیا انجام دادیم و از دقیقه یک حریف را تحت فشار قرار دادیم و وقتی 10 بازیکن حریف در هجده قدم جمع می‌شوند کار راحت نیست و مهم بود که ما عاقل و صبور باشیم و به این دلیل به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از قائم مقام هم تشکر می‌کنم که با یک حرکت به موقع به بازیکنان انگیزه داد البته این بازی به خاطر پول نبود به‌خاطر غرور ملی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای بازی با الهلال دارید و می توانید برنده شوید، گفت: 24 ساعت برای جشن و شادی وقت داریم و فردا اردوی آماده سازی برای بازی با گسترش فولاد را آماده می‌کنیم و هم برای بازی‌های دیگر. فراموش نکنید که قبل از بازی با الهلال یک بازی بزرگ با استقلال داریم و سپس الهلال را هدف می‌گیریم و با تیم‌هایی مثل قهرمان قطر، ازبکستان و عربستان بازی کردیم و حداکثر امتیاز را به دست ‌آوردیم. الهلال هم تیم بزرگی است و شاید النصر قهرمان کشورش باشد اما الهلال از آن تیم قوی‌تر است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برنامه‌اش برای بازی‌های سخت هفته آینده چیست، گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم چون خیلی خوب کار می‌کنند. چیزی که باعث شعف من است تیمی از ازبکستان که از ابتدای فصل کارش را شروع کرده کمرش را شکستیم و امروز از ابتدای بازی بازیکنانی مثل نوری و طارمی و نفرات دیگر تکل زدند و توان تیمی پرسپولیس زیاد شده و این باعث خوشحالی من است.

برانکو در مورد اینکه یکی از بازیکنان پرسپولیس اشتباه‌هات مرگباری انجام می‌دهد و آیا به این بازیکن اعتقاد دارید،( این سوال با تذکر نماینده کنفدراسیون روبه رو شد.) گفت: اگر منظورتان علی عسگر است باید بگویم اینکه به او اعتقاد دارم و بازیکن بسیار با کیفیتی است و شما یک بازیکن را به ما نشان بدهید که اصلا اشتباه نکند و اگر چنین انتظاری دارید پس ما نباید هیچ وقت اشتباه کنیم و یادتان باشد بنیادکار در بازی رفت خیلی بهتر از ما بود ولی مطمئن باشید که کار می‌کنیم و این اشتباه‌ها را به حداقل می‌رسانیم و امروز به هیچ‌کدام از بازیکنانم انتقاد ندارم و دیدید که علی عسگر در دقیقه 94 استارت زد و وارد محوطه جریمه شد.

وی تاکید کرد : محمد نوری کاپیتان ماست و ارزیابی ما به عنوان کادر فنی این است که او در بهترین پست بازی کرد. بارها شده به خط حمله خودش را اضافه کرده است و شما بهتر از من متوجه شدید که در دقیقه 45 پنالتی محرز گرفت. او تکنیک فوق العاده‌ای دارد و می‌داند چه زمانی از آن استفاده کند. به موقع دفاع می‌کند و در بازی با پیکان نوری به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد و این مایه خوشحالی است که از او در چند پست استفاده کنیم.

منبع: فارس