۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
قلعه‌نویی:

با کرار صحبت کرده‌‌ایم کارت نگیرد

سرمربی استقلال ادامه داد: بعد از پیروزی که مقابل صبا به دست آوردیم، انگیزه و نشاط خاصی در تیم وجود دارد که می‌تواند نقطه قوت استقلال باشد، البته تراکتورسازی تیم خوب و پرمهره‌ای است که مربی خوبی هم دارد اما شرایط جدول و البته میزبان بودن ما باعث می‌شود که به دنبال 3 امتیاز باشیم.
کد خبر : ۲۴۱۲۲۷
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با کرار زیاد صحبت کرده‌ایم که بتواند در بازی با تراکتورسازی رفتارش را کنترل کند و کارت زرد نگیرد.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: من به نوبه خودم درگذشت پدر گرامی مقداد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال را تسلیت می‌گویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و دو بازی پایانی لیگ برای ما از حساسیت خاصی خودش برخوردار است.

وی افزود: در 7،8 روز گذشته تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و فکر می‌کنم در دو سال گذشته تنها هفته‌ای بود که همه بازیکنان را به طور کامل در اختیار داشتیم، هر چند که هاشم بیک‌زاده چهار روز در تمرینات حضور نداشت. دغدغه و مشکلات مالی ما بماند ولی تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم و بچه‌ها برای دو بازی آخر مصمم شده‌اند.

سرمربی استقلال ادامه داد: بعد از پیروزی که مقابل صبا به دست آوردیم، انگیزه و نشاط خاصی در تیم وجود دارد که می‌تواند نقطه قوت استقلال باشد، البته تراکتورسازی تیم خوب و پرمهره‌ای است که مربی خوبی هم دارد اما شرایط جدول و البته میزبان بودن ما باعث می‌شود که به دنبال 3 امتیاز باشیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان دارد فردا به بازیکنان به خاطر احتمال محرومیت از دربی استراحت بدهد و بازی تراکتورسازی را فدای بازی با پرسپولیس کند، خاطر نشان کرد: اصلا چنین چیزی امکان ندارد. دو بازی آخرمان در لیگ دو بازی حیثیتی است که قطعا 3 امتیاز را می‌خواهیم. مخصوصا 3 امتیاز دیدار با تراکتورسازی که برای ما بسیار مهم است به خاطر همین در طول هفته بازیکنان در آستانه محرومیت‌مان توجیه شدند که کارت زرد نگیرند مخصوصا با کرار زیاد صحبت کرده‌ایم که بتواند در بازی با تراکتورسازی رفتارش را کنترل کند و کارت زرد نگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصدمیت جاسم کرار به حدی است که بازی با تراکتورسازی را از دست بدهد، گفت: فکر نمی‌کنم مصدومیت کرار جدی باشد و مسئله‌ای جزئی است اما باید از کادر پزشکی استقلال تشکر کنم که در سال گذشته زحمات زیادی برای ما کشیدند ما از اول فصل مصدومیت‌های زیادی داشتیم و بازیکنان زیادی از ما جراحی کردند اما با این وجود کادر پزشکی استقلال تمام تلاشش را کرد تا بازیکنان به آمادگی برسند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا موافق تعویق دربی 80 هستید یا خیر، گفت: طبیعی است که ما روی زمان‌بندی‌های قبلی حساب باز کرده‌ایم. اگر دربی به تعویق بیفتد به لحاظ گرفتن هتل به دردسر می‌افتیم. در نظر بگیرید که ما در تهران حضور داریم و اگر در شهرستان بودیم شرایط بدتر می‌شد. ما مخالف تعویق زمان دربی هستیم چون روی زمان‌بندی مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه در دو هفته پایانی لیگ قرار داریم و آیا لیگ امسال پیشرفتی داشته است، تصریح کرد: به نظرم لیگ امسال کیفیت سال‌های گذشته را نداشت که این مسئله هم به دلیل درگیری‌ها و برگزاری اردوهای آن‌چنانی بود. تیم استقلال از اردوهای تیم ملی خیلی لطمه خورد. در اردوی کیش که حضور داشتیم دو تیم در هتل ما حضور داشتند که دل‌شان به حال ما سوخت و گفتند که به چه دلیل به اردو آمده‌اید؟

وی ادامه داد: لیگ امسال برای استقلال سخت بود و چون تعداد بازیکنان ما در تیم ملی بیشتر بود خیلی نسبت به تیم‌های دیگر ضربه خوردیم سال‌های گذشته تعطیلات لیگ کم و کیفیت لیگ بالاتر بود. اگر برنامه‌ریزی بلد نیستیم بیاییم از ترکیه الگوبرداری کنیم. تیم فنرباغچه در سه جام درگیر و تیم ملی ترکیه نیز درگیر مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا بود اما آیا لیگ این کشور 50 روز تعطیل شد؟

سرمربی استقلال با بیان اینکه تعطیلی لیگ به استقلال ضربه زد تاکید کرد: ما چون چشم‌آبی نیستیم توجهی به حرف‌های‌مان نمی‌کنند اما 10، 12 سال پیش گفتم که کیفیت زمین‌های ما خوب نیست. آرشیو صحبت‌های من موجود است که اگر نمی‌توانیم ورزشگاه استانداردی داشته باشیم حداقل زمین ورزشگاه‌های ما مانند آزادی باشد. اینها باعث می‌شود که لیگ ما بهتر شود.

قلعه‌نویی ادامه داد: همین عربستان را در نظر بگیرید که تیم‌های الاتحاد و الهلال به میدان می‌روند و پس از آن تیم امیدشان به میدان می‌رود. لیگ اروپا هم می‌خواهد از این موضوع الگوبرداری کند. اینها باعث می‌شود که لیگ پیشرفت کند ضمن اینکه نبود تماشاگر را نیز باید توجه کرد. وقتی دو بازی را مجانی می‌کنند و صد هزار نفر در ورزشگاه می‌روند باید توجه کرد که چرا تماشاگران ما کم شده‌اند.

امیر قلعه‌نویی پس از پایان نشست خبری خود به دیدار مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر رفت.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط قلعه نویی