۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

وضعیت سریال رمضانی شبکه دو

مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی رضا انصاریان روزهای پایانی تدوین و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد.
کد خبر : ۲۴۱۴۸۸
صراط: مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی رضا انصاریان روزهای پایانی تدوین و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد.

مدیر گروه فیلم وسریال این شبکه گفت: «گاهی به پشت سر نگاه کن» روزهای پایانی تدوین و صداگذاری را پشت سر می گذارد و پس از اتمام تدوین نهایی، مراحل میکس موسیقی و افکت های این سریال شروع  و برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده شود.

مسعود صباح افزود: محمدرضا موئینی و علیرضا علویان روزهای پایانی تدوین و صداگذاری «گاهی به پشت سر نگاه کن» را پشت سر می گذارند و بهنود یخچالی نیز ساخت موسیقی این سریال را آغاز کرده است.

وی گفت: تیتراژ این سریال در حال ساخت است و در صورت انتخاب شعر و موسیقی مناسب، از یک خواننده برای تیتراژ  پایانی دعوت می شود.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو تصریح کرد: مازیار میری «گاهی به پشت سر نگاه کن» را با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی در قالب سریالی ملودرام و توجه ویژه به بحث خانواده ایرانی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، کارگردانی کرده و این سریال در ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

صباح گفت: فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت ‌های اصلی آن یعنی جلال و محتشم را بازی می‌کنند.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده با بازی هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده پخش خواهد شد.  

از دیگر عوامل این سریال می توان به به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، سعید توانا، فرهاد عسگری، محمد محمدی دستیاران صحنه، آگرین صالحی و هانیه لطفی دستیاران لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، بهنود یخچالی آهنگساز ، منصور غضنفری مدیر تولید، علی نیک رفتار عکاس و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط شبکه دو رمضان