۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
برنامه‌های رسانه‌ ملی در تعطیلات مبعث؛

پخش فیلم آنجلینا جولی و جانی دپ از سیما

جانی دپ و آنجلینا جولی در فیلم سینمایی «گردشگر» محصول سال 2010 آمریکا و فرانسه به ایفای نقش پرداخته اند.
کد خبر : ۲۴۱۸۸۵
صراط: جانی دپ و آنجلینا جولی در فیلم سینمایی «گردشگر» محصول سال 2010 آمریکا و فرانسه به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «سرقت بزرگ»، «ضیافت نامه»، «هواپیماها»، «کارگاه کنان، کاراگاه خصوص دریا»، «میراث پر دردسر»، «هنوز نرسیدیم»، «اون روی زندگی»، «گردشگر»، «کاراگاه گجت 2»، «قطار چنای»، «آفتاب بعد از بارون»، «فوتبالیست‌ها1» ، «سفر به دهلی» شنبه26 اردیبهشت ماه مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

*** شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «سرقت بزرگ» به کارگردانی جو هو کیم، شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح از شبکه یک سیما پخش می شود.

این داستان مربوط به قرن هجدهم و مربوط به دوران سلسله چوسان است. در آن دوران قیمت یخ با طلا برابری می کرد. قالب های یخ در زمستان از رودخانه های یخ زده استخراج می شد و در یخچال خانه سلطنتی انبار می‌شد تا در طول تابستان استفاده شود. گروهی از افراد سودجو با توطئه های فراوان توانستند حق انحصاری تجارت یخ را به دست بگیرند. در این بین گروهی تصمیم می گیرند تا با دزدیدن یخ از یخچالخانه سلطنتی و تقسیم آن در بین مردم به ظلم وستم ارباب ها که تجارت یخ را در انحصار خود گرفته اند، پایان دهند. آنها در عملیات خود موفق شده و ... .

تایی هیون چا و چا یونگ لی در فیلم سینمایی «سرقت بزرگ» محصول سال 2012 کره جنوبی بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «ضیافت نامه» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی محسن پیریایی، شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دختر اکبر آقا دانشگاه قبول می شود، این بهانه ای است برای دعوت از همکارانی که به نوعی در این مسیر به خانواده اکبر آقا کمک نموده اند. تقارن این مهمانی با تماس خانواده نامزد دختر دیگر اکبر آقا برای برگزاری مراسم نامزدی و تهیه شام با توجه به فقر این خانواده، فضایی پر از شادی و امید برای مخاطبین فراهم می کند...

محمود جعفری، مریم سعادت و مهران رنجبر در فیلم تلویزیونی «ضیافت نامه» به ایفای نقش پرداخته اند.

*** شبکه دو سیما

انیمیشن «هواپیماها» به کارگردانی کلی هال، شنبه - 26 اردیبهشت ماه - ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این انیمیشن به تهیه کنندگی تریسی بالتازور، محصول سال 2013آمریکا می بینیم: یک هواپیمای سمپاش که در یک مزرعه کار می کند، همیشه رویای شرکت در مسابقات پرواز دور دنیا را دارد. او به کمک یک هواپیما جنگی که در آشیانه وجود دارد، تمرین می کند و در مسابقات انتخابی مرحله اول، رتبه سوم را می گیرد. بعد از ورود سمپاش به مسابقات اصلی با رقبای حرفه ای و جدیدی مواجه می شود و یکی از آنها که به او حسادت می کند، سعی دارد با ... .

فیلم سینمایی «کارگاه کنان، کاراگاه خصوصی دریا» به کارگردانی کوبون شیزونو، محصول سال2013 ژاپن، شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم به تهیه کنندگی میتومو آسای و کیچی ایشیمایا از این قرار است که : کنان کاراگاه کوچکی است که به حل معماهای پلیسی علاقه داشته و همراه همکلاسی هایش سعی در کشف حقیقت دارد. کنان برای این کار از دوست پروفسورش که آگاسا نام دارد، نیز کمک می گیرد. یک روز کنان همراه خواهر، دوستان و عموی کاراگاه خود برای دیدن رزمایش نمایشی در دریا سوار یک کشتی جنگی به نام ایجیس می شود و به طور اتفاقی متوجه می شود یک ستوان به نام ساسائورا کشته شده، ولی تنها دست چپ او پیدا شده است. در ابتدا به تنها زنی که با درجه کاپیتانی در کشتی حضور دارد، مشکوک می شود و ...

فیلم سینمایی «میراث پر دردسر» به کارگردانی سیبیه له تافل و تهیه کنندگی مارتین گنگز، شنبه، 26 اردیبهشت ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خانواده ای پر جمعیت با فرزندان کوچکی که دارند؛ همه همسایه ها را از خود ناراحت کرده اند. صاحب خانه قصد دارد آنها را از خانه بیرون کند. مرد خانواده با او دعوا می کند و به او قول می دهد در مدت کوتاهی آنجا را ترک کنند. از آن روز به بعد زن و شوهر به دنبال خانه می گردند. اما هر چه می یابند به دلیل آنکه جمعیتشان زیاد است؛ کمتر می یابند. نهایت آنکه در آخرین روزهایی که مهلت تخلیه خانه را دارند، نامه ای از عموی ناتنی مرد به آنها می رسد، مبنی بر اینکه عمو فوت شده است و برای جلسه تقسیم میراث باید آنجا بروند. آنها امیدی در دلشان باز می شود و ...

*** شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «هنوز نرسیدیم» به کارگردانی برایان لوانت، شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی نیا لونگ و آیس کوب، محصول سال 2005آمریکا و کانادا آمده است: مردی به دلیل مجاورت محل کارش با محل کار یک خانم با وی آشنا می شود و از وی خواستگاری می کند. زن دارای دو فرزند است. در تعطیلات آخر سال وقتی زن قرار می‌شود در محل کارش اضافه کاری کند، مرد برای مراقبت از فرزندان وی آنها را نزد خود می آورد. درگیری مرد و کودکان به حوادثی منجر می‌شود و در نهایت ... .

فیلم سینمایی «اون روی زندگی» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه، ساعت 16:30 شنبه، 26 اردیبهشت ماه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی و جواد زیتونی آمده است: مسعود مرد خسیسی است که در خانه ای بزرگ به تنهایی زندگی می کند. او که مرد بسیار ثروتمندی است از مال و اموالش حتی به فرزندانش هم نمی دهد تا اینکه خبردار می شود به افراد بالای 60 سال خانه می دهند، اما شرطش این است که ....

فیلم سینمایی «گردشگر» (توریست) به کارگردانی فلوریان هنکل و تهیه‌کنندگی گری باربر، شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت22:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

در این فیلم خواهید دید: آلیس زن زیبا و جذابی است که پلیس فرانسه در تعقیب اوست تا همسر وی الکساندر پیرز را به دام بیاندازد. پیرز دزد و کلاهبرداری بسیار زیرک و باهوش است که مدت ها با چهره و شیوه های دیگر از دید پلیس 14کشور مخفی شده است. الکساندر در پیغامی برای آلیس از او می خواهد تا...

جانی دپ و آنجلینا جولی در فیلم سینمایی «گردشگر» محصول سال 2010 آمریکا و فرانسه به ایفای نقش پرداخته اند.

*** شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «کاراگاه گجت 2» به کارگردانی آلکس زم، شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که: سازندگان گجت 1 که یک ربات مرد است وقتی بی کفایتی های او را می بینند، تصمیم می گیرند که یک ربات زن به نام گجت 2 بسازند، ولی بین گجت 1 و گجت 2 درگیری هایی ایجاد می شود که کارها را بدتر می کند، در نهایت گجت 2 هم نمی تواند کاری از پیش ببرد و بدین ترتیب پلیس ها ناامید می شوند تا اینکه ...

فرنچ استوارت، الین هندریکس، تونی مارتین و کالتلین واچز در فیلم سینمایی «کاراگاه گجت 2» محصول سال 2003 آمریکا بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «قطار چنای» به کارگردانی روهیت شتی، شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می شود.

داستان فیلم از این قرار است که : راهول که در کودکی والدینش را از دست داده است و همراه پدربزرگ و مادر بزرگش زندگی می کند در نود و نهمین جشن تولد پدر بزرگش او را از دست می دهد و مادر بزرگش از وی می خواهد تا آخرین وصیت پدربزرگ را که بردن عتیقه ارثیه خانوادگیشان به دهکده زادگاه اوست را راهول انجام دهد، راهول که قصد رفتن به سفری تفریحی به همراه دوستانش داشته تصمیم می گیرد در راه بازگشت به وصیت پدربزرگش عمل کند، اما ... .

دپیکا پادوکن، شاهرخ خان و ساتیاراج در فیلم سینمایی «قطار چنای» محصول سال2013 هند به ایفای نقش پرداخته اند.

*** شبکه شما

فیلم تلویزیونی «آفتاب بعد از بارون» به کارگردانی و تهیه کنندگی کامبیز کاشفی، شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سعیدسرمدی که زمانی سرباز نیروی انتظامی بوده است دریک سرقت دیده می شود. مافوق اوپس از انجام تحقیقاتی به این نتیجه می رسد که شاید برادر دو قلویی داشته باشد؛ پس از مدتی موضوع قطعی می شود و سرمدی برادر دو قلوی خود را پیدا می کند. وحید برادر او به زندان می افتد و ... .

کامبیزکاشفی، مجیدمحبوب بشری و عارفه صغرزاده در فیلم تلویزیونی «آفتاب بعد از بارون» تولید مرکز گیلان بازی کرده اند.

*** شبکه پویا

انیمیشن «فوتبالیست ها1» شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 10:30 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

انیمیشن «سفر به دهلی » شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود.

داستان از این قرار است که: پدر خانوادۀ ببر، به هنگام اعتراض به کسانی که قصد تخریب جنگل را داشته‌اند کشته می‌شوند. پسر تصمیم می‌گیرد راه پدرش را ادامه دهد و در این مسیر حیوانات جنگل و مادرش با او همراه می‌شوند.


منبع: ایسنا
برچسب ها: صراط جولی