۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱

"کنکور7" از شبکه‌آموزش پخش می‌شود

برنامه زنده "کنکور7" شنبه و یکشنبه چهارم و پنجم تیرماه به مدت 28 ساعت برای داوطلبان کنکور 90 با ویژه برنامه روی آنتن شبکه آموزش می رود.
کد خبر : ۲۴۲۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه زنده "کنکور 7" به تهیه کنندگی و کارگردانی علی پورسینا در چهارم و پنجم تیرماه  از ساعت 9 صبح تا 23 با آیتم های ویژه برای داوطلبان کنکور با هدف کاهش استرس داوطلبان به روی آنتن شبکه آموزش می رود.

برنامه زنده "کنکور 7" با حضور مسوولان وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی، مسوولان وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش به روی آنتن می رود.

این برنامه همچنین با حضور رتبه های برتر کنکور و بخشی از هنرمندان،ورزشکاران که تجربه امتحان کنکور داشته از خاطراتشان می گویند.

 "کنکور7" با آیتم های خاص با حضور مدرسان و کارشناسان و متخصصان تغذیه و وروان شناسی به مدیریت زمان برای کلیه رشته ها،تمرکز و دقت و عوامل برآن،مهارت آزمون دادن،آخرین تکنیک های تست زنی،کارگاه های آموزشی نمایشی،مباحث انگیزشی،مشاوره های روان شناسی با موضوعاتی مثل غلبه بر استرس،آرامش داشتن در جلسه،روان شناسی یادگیری و مدیریت استرس برای داوطلبان کنکور می پردازند.

 داستانک های مفهومی که شامل متن های بسیار کوتاه با استفاده از کاریکاتور،نرشن و موسیقی به مدت 3 دقیقه است در نهایت یک پیام آموزشی برای کنکوری ها دارد،از بخش های دیگر این ویژه برنامه است.

 پخش نمایش بلند که شامل تمام نکاتی که داوطلبان باید در زمان آزمون رعایت کنند از طریق دو کارشناس و مشاوره تحصیلی  به اجرای نقش می  پردازند.پخش کلیپ ها از جمله معرفی کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاهی که داوطلبان با فضای دانشگاه ها آشنا شوند،از دیگر آیتم های برنامه "کنکور 7" است.

 نکات قبل از ورود به آزمون و این که چطور داوطلبان خود را برای آزمون آماده کنند به صورت نمایشی مطرح می شود همچنین پخش گزارش های متنوع برای دانش آموزان در بخش های مشاوره ای و دورس مختلف،ارائه نمودار برای سهولت یادگیری و نکته های طلایی همه دروس در همه گروه های آزمایشی توسط مدرسان و مولفان برای بالا بردن مهارت تست زنی از بخش های دیگر "کنکور 7" است.

 برای ایجاد فضای آرامش بخش برای آمادگی داوطلبان آیتم های جذاب و پخش موسیقی و مسابقه در این برنامه در نظر گرفته شده است.

 براساس این گزارش، دکتر امیرجعفری قلی،دکتر محمدرضا زاکر،دکتر نکویی،دکتر حسینیان،مهندس شکوری،مهندس دیبازر،مهندس سرورپور،رامین نیکخو و مهندس مسعود عظیمی به عنوان کارشناس برنامه و  مهندس محمد مهربان،دکتر جابری،دکتر ابوالقاسمی،احمد نادعلی،حسین طهماسبی،حسن فتحی،عقیل فردی،ذنوبی،احمدنیا،ملاک پور،آزادبخت،میوه چی،بهادر،فرجی و الفت از مدرسان و دکتر شهیدی روان شناس و دکتر بزرگمهر،دکتر کیمیاگر و دکتر کریمی به عنوان متخصصان تغذیه در این برنامه حضور دارند.

 اجرای این ویژه برنامه برعهده محمدنظری،محسن خوشنویسان،مجتبی نظری است و تعدادی از مجریانی که در بخش ها و شبکه های مختلف سیما فعالیت می کنند به عنوان مجری افتخاری برخی از آیتم های این برنامه را اجرا می کنند.

 برنامه زنده "کنکور7" به تهیه کنندگی و کارگردانی علی پورسینا،دستیارن تهیه خانم کریمان و آقایان معتمد،عظیمی و هماهنگی سیما دانشور و مونتاژ: قاضی و نریتور: مقامی از شبکه آموزش پخش می شود.

برنامه زنده "کنکور7" روز شنبه و یکشنبه چهارم و پنجم تیرماه از ساعت 9صبح تا 23 از شبکه آموزش روی آنتن می رود.

نظرات بینندگان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۰
۰
به جای اینکارا برن سوال درست و مفهومی طرح کنند ... نه کنسرو حفظی جات ...