۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
تاج:

تراکتوری‌ها گفته بودند فغانی داور نباشد/ باید با کار کثیف تبریز برخورد شود

همه تیم‌ها برای ما یکسان هستند و هیچ تیمی از نظر سازمان لیگ بر تیم دیگر ارجحیت ندارد. اتفاقاً با توجه به حضور پر شور تماشاگران خونگرم تراکتورسازی قهرمانی و موفقیت این تیم می‌تواند از نظر امتیازی در AFC به سود ما باشد.
کد خبر : ۲۴۲۰۹۷
صراط: رئیس سازمان لیگ تأکید کرد که از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست کرده با کار کثیف انجام شده در تبریز برخورد جدی صورت بگیرد.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان تراکتورسازی پیش از مسابقه با نفت تهران خواسته بودند که فغانی این بازی را سوت نزند، اظهار داشت: همینطور است و مسئولان تراکتورسازی پیش از این بازی به من گفتند که روی فغانی حساسیت دارند و بهتر است او برای قضاوت این مسابقه حساس انتخاب نشود.

وی ادامه داد: از آنجایی که کمیته داوران زیر مجموعه سازمان لیگ نیست، من این موضوع را به آقای کفاشیان انتقال دادم و او هم با ششکلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی صحبت کرده و توصیه‌های لازم را انجام داده بود. با این حال کمیته داوران فغانی را به عنوان داور بازی تراکتورسازی - نفت تهران انتخاب کرد که این موضوع از حوزه اختیارات سازمان لیگ خارج بود.

رئیس سازمان لیگ درباره اتفاقاتی که در دقایق پایانی دیدار تراکتورسازی و نفت رخ داد، خاطرنشان کرد: اینکه گفته شد بازی سپاهان و سایپا با نتیجه تساوی در جریان است کار کثیفی بود و با فرد یا افراد دروغگویی که چنین شایعه‌ای را ساختند، باید برخورد جدی صورت بگیرد. کار بسیار بد و زشتی صورت گرفت که به هیچ‌وجه مورد تأیید ما نیست. ما از کمیته انضباطی خواسته‌ایم به طور جدی این موضوع را پیگیری کند.

تاج درباره شایعات و حرف و حدیث‌ها مبنی بر اینکه می‌خواستند سپاهان قهرمان لیگ شود، گفت: همه تیم‌ها برای ما یکسان هستند و هیچ تیمی از نظر سازمان لیگ بر تیم دیگر ارجحیت ندارد. اتفاقاً با توجه به حضور پر شور تماشاگران خونگرم تراکتورسازی قهرمانی و موفقیت این تیم می‌تواند از نظر امتیازی در AFC به سود ما باشد. ما به عنوان متولی و برگزارکننده مسابقات لیگ همه تیم‌ها را به یک چشم می‌بینیم و شایعات و حرف و حدیث‌ها به هیچ‌وجه صحت ندارد.

وی اضافه کرد: ای کاش در دقایق پایانی دیدار تراکتورسازی - نفت آن اتفاق کثیف و تلخ رخ نمی‌داد تا همه چیز به خوبی سپری شود و لیگ چهاردهم پایان بهتری داشته باشد.

تاج درباره اینکه گفته می‌شود سازمان لیگ سکوی مناسبی را برای جشن قهرمانی در اصفهان قرار نداده بود، اظهار داشت: پیش‌بینی و تصور ما این بود که سرنوشت قهرمانی در تبریز رقم می‌خورد و به همین دلیل وسایل قهرمانی را بهتر و بیشتر در این شهر قرار داده بودیم. حتی کفاشیان نیز عازم تبریز شده بود اما از آنجایی که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست سرنوشت قهرمانی در اصفهان رقم خورد.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: تلاش سازمان لیگ این بود که مراسم به بهترین نحو برگزار شود و شاید اگر قهرمانی در تبریز مشخص می‌شد شاهد مراسم بهتری می‌بودیم.

وی در مورد دربی پایتخت گفت: بازی خوبی بود و تماشاگرانی که از این بازی استقبال کردند به جز اتفاقات آخر بازی رقابت خوبی را دیدند. حضور این تعداد تماشاگر قابل تحسین است اما متأسفانه اتفاقات آخر بازی، دربی را زشت کرد. مطمئن باشید با خاطیان برخورد لازم خواهد شد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط تاج تراکتور
نظرات بینندگان
جلیل باقرزاده اصلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱۲
۲
عین مذاکرات هسته ای ... نوش دارو بعد از مرگ سهراب !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱۰
۶
lمشخص است که نمی خواستنند تیم تراکتور سازی اول شودو اگر می توانستنند اخرش هم می کردنند این اقای تاج و بقیه همقطاران شان زرنگ تشریف دارند ودر خیلی از کارها دخالت میکنند هرجا می روی اینها هستنند.