۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
در زمان کادر فنی قبلی در پرسپولیس انسجام نمی‌دیدم

نژادفلاح: برنده مزایده هرکه باشد من مدیرعاملم

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در زمان کادر فنی قبلی در پرسپولیس انسجام تیمی را نمی‌دیدم و مشخص شد ما نیازمند یک مربی هستیم که به پرسپولیس شأن و شخصیت بدهد.
کد خبر : ۲۴۲۱۰۴
صراط: قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در زمان کادر فنی قبلی در پرسپولیس انسجام تیمی را نمی‌دیدم و مشخص شد ما نیازمند یک مربی هستیم که به پرسپولیس شأن و شخصیت بدهد.

محمدحسین نژادفلاح در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل الهلال عربستان صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

از برد دیروز پرسپولیس مقابل استقلال بگویید و اینکه بعد از 19 سال پرسپولیس توانست در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست دهید.

از هفته‌های قبل وقتی که در بازی‌ها نتیجه نمی‌گرفتیم و بازیکنان می‌دیدند که هواداران اذیت می‌شوند تنها راه جبران را بردن دربی و بازی محکم با استقلال می‌دانستند و دیدید که دیروز هم بازیکنان متفاوت ظاهر شدند و با همه توان بازی کردند و خوشبختانه بازی را بردیم و همین توقع هم هست که مقابل الهلال با حمایت 100 هزار هوادار در تهران کار را تمام کنیم.

قطعاً الان شما می‌توانید به انتخاب برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس و ریسکی که در این زمینه انجام دادید افتخار کنید.

باید بگویم که من پیش از برانکو انسجام تیمی را در پرسپولیس نمی‌دیدم اما با خود بازیکنان که صحبت می‌کردم به آنها می‌گفتم که شما از نظر فردی از بهترین بازیکنان ایران هستید اما ترکیب پرسپولیس جور در نمی‌آید و اعتقاد داشتم که انسجام تیمی نیاز به مربی بزرگ دارد و برانکو را مربی با تجربه و بزرگی دیدم و برانکو از نظر فنی و شخصیتی شأن پرسپولیس را بالا برد و من مطمئن بودم که پرسپولیس و برانکو با هم موفق می‌شوند. هرچند که من آبرویم را با نتایج پرسپولیس گره زدم اما با این همه خودم می‌خواستم با درخشان کار را ادامه دهم که حاشیه‌های زیاد مانع شد و دیدم که پرسپولیس نیازمند یک مربی جدید است تا بازیکنان به خودباوری و همگرایی برسند.

لیست بازیکنان خروجی و ورودی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده چه زمانی اعلام می‌شود؟

اگر تیمی که دیروز بازی کرد تیم خوبی بود و من احساسی حرف نمی‌زنم و شما دیدید که بازیکنان دیروز چه تلاشی کردند و ما در این میان دو بازی مهم آسیایی هم در پیش داریم که برای ما بسیار حائز اهمیت است و با این بازیکنان باید از این مرحله صعود کنیم. هدف اول ما حفظ بازیکنان فعلی است اما قبول دارم که بعضی از پست‌ها نیاز به جذب بازیکن جدید داریم اما سعی می‌کنیم حداقل خروجی و ورودی داشته باشیم و کسانی به تیم اضافه شوند که مورد پسند برانکو باشند و بتواند مشکلات تیم را حل کند با این همه لیست خروجی و ورودی بعد از بازی با الهلال اعلام می‌شود و بازیکنان دو هفته فرصت دارند تا خودشان را اثبات کنند هرچند که ما به تیمی دو سه نفره مأموریت داده‌ایم تا بازیکنان لیگ را زیر نظر بگیرند و طبعاً خود برانکو هم بازیکنانی مدنظر خواهد داشت که ما پیشنهادها را کنار هم قرار می‌دهیم تا بتوانیم پس از مشورت یک تیم خوب آماده کنیم و شک نکنید که اگر از این مرحله صعود کنیم سال بعد برای قهرمانی در آسیا باز می‌کنیم تا بتوانیم و سعی می‌کنیم سال آینده اولین قهرمانی در لیگ قهرمانی آسیا را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم مطمئن باشید تیمی خواهیم ساخت تا هواداران باز هم به استادیوم بیایند و خالی بودن سکوها در بازی دیروز این پیام را داشت که هواداران از شرایط تیم در فصلی که گذشت رضایت کامل نداشتند.

این کمیته سه نفره‌ای که شما تشکیل داده‌اید با برانکو هماهنگ هستند؟

نه، هنوز هماهنگ نیستند و فعلاً کارهای‌شان را با من هماهنگ می‌کنند ولی قطعاً آنها را برا برانکو هم هماهنگ خواهم کرد.

در چند وقت اخیر صحبت از حضور یک مربی ایرانی دیگر در کادر پرسپولیس شنیده می‌شد اما در نهایت تا پایان لیگ این اتفاق نیفتاد قرار است چه زمانی این مربی به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود؟

این موضوعی بود که رسانه‌ها به آن می‌پرداختند اما مطمئن باشید شروع اردوی ما با مربی دوم همراه خواهد بود در این زمینه البته رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی می‌کردند و حسین عبدی هم تلاش می‌کرد تا برخی مسائل رسانه‌ای شود اما احساس ما این بود که ابتدا باید مربی ایرانی با برانکو هماهنگ باشد و خوشبختانه این هماهنگی میان کریم باقری و برانکو به وجود آمد و نفر بعد هم باید فردی باشد که با کادر فنی هماهنگی کامل را داشته باشد.

گفته می‌شود حسین هدایتی در صورتی که پرسپولیس را بخرد قصد اضافه کردن مهدی رحمتی به باشگاه پرسپولیس را دارد و حتی در این باره مذاکراتی هم انجام شده است شما در جریان این مسائل قرار دارید؟

مهدی رحمتی دروازه‌بان بزرگی است که من هم او را دوست دارم و هم بازی‌اش را می‌پسندم اما سوشا مکانی دروازه‌بان اول ما است و فکر نمی‌کنم نیازی به تغییر او باشد. در هر حال او هم نقاط ضعفی داشته و دارد که در حال برطرف شدن است اما دروازه‌بان دوم هر کسی باشد باید به سوشا کمک کند.

شما به گونه‌ای از آینده پرسپولیس حرف می‌زنید که انگار در این تیم خواهید ماند آن هم در صورتی که صحبت از تغییر مالکیت باشگاه پرسپولیس می‌شود.

بگذارید شفاف بگویم که چه هدایتی مالک پرسپولیسی شود چه گلرخسار من مدیرعامل باقی خواهم ماند چون در این مرود صحبت‌هایی کردیم هرچند آنها حق انتخاب دارند با این همه معتقدم الان زمان خوبی برای واگذاری نیست هرچند در زمان نقل و انتقالات قطعا من در کنار پرسپولیس هستم و می‌خواهم یک تیم خوب ببنیدم چون مدیر پرهزینه نیستم و در پرسپولیس به دنبال اهداف دیگر نمی‌گردم.

برای سفر پرسپولیس به عربستان پرواز چارتر در نظر می‌گیرید؟

من فردا با آقایان هدایتی، گلرخسار و رمضانی جلسه دارم و امیدوارم یک نفر پول بلیت‌های استادیوم را بدهد یکی هم پرواز چارتر را هماهنگ کند و یک نفر دیگر هم حقوق معوقه کارمندان باشگاه را بدهد هرچند که خوشبختانه دیدید که از زمان حضور من پرسپولیس مشکل اقتصادی نداشت.

تغییرات پی در پی اسپانسر در بازی‌های آسیایی باعث جریمه باشگاه پرسپولیس شده است.

وقتی در شرایطی هستم که مجبور می‌شویم آبروداری کنیم حتی باید جریمه را به جان بخریم اما در آن شرایط نه هدایتی و نه گلرخسار بنا به دلایلی از پرسپولیس نتوانستند حمایت کنند و ما مجبور شدم بانک انصار را جلو بیاوریم تا مسائل مالی باشگاه برطرف شود.

چه زمانی پول برانکو را می‌دهید؟

باید بگویم که برانکو حاضر شد بدون گرفتن پیش قرارداد به ایران بیاید و من هفته گذشته پولی آمده کردم تا به او بدهم اما این مربی کروات با بزرگ‌منشی گفت این پول را به بازیکنان بدهیم ما این را فراموش نمی‌کنیم طی جلساتی که فردا و پس فردا داریم سعی می‌کنم مطالبات مالی برانکو را آماده کنیم.

منبع: فارس