۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

هوادار تراکتور سکته کرد/ نامه تند علیه فغانی

کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از عملکرد داور بازی با نفت به شدت انتقاد کرد.
کد خبر : ۲۴۲۱۱۱
صراط: کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از عملکرد داور بازی با نفت به شدت انتقاد کرد.

حسین کریمی رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی نامه‌ای را  از طرف این کانون به فدراسیون فوتبال  نوشت و در این نامه به شدت از عملکرد علیرضا فغانی داور مسابقه انتقاد کرد.

رونوشت این نامه به سازمان لیگ و وزارت ورزش ارسال خواهد شد. متن نامه کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی به شرح زیر است:

اینک ورزش پاک کشور به دست برخی از افراد ناپاک اداره می‌شود که با ناداوری حق مردم آذربایجان را پایمال می‌کنند. هواداران باشگاه تراکتورسازی و مردم آذربایجان امیدوار بودند تراکتورسازی بعد از 45 سال به قهرمانی برسند و روز جمعه را روز پیروزی ورزشی نامگذاری کرده بودیم در حالی که تراکتورسازی مقابل 100 هزار تماشاگر نزدیک به قهرمانی بود و در بازی با نفت 3 بر یک از حریف پیش بود داور با اخراج بازیکن کلیدی ما باعث شد نتیجه به سود دیگران برگردد چرا که داور همان داوری بود که در بازی‌های قبلی پنالتی‌های عمدی به سود سپاهان گرفته بود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: شخص فغانی را می‌توان قاتل تراکتورسازی دانست زیرا او قهرمانی را از تیم ما گرفت و باید این مسئله را به نام مسئولان دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال نوشت زیرا عملکرد آنها به گونه‌ای بود که در دوران ریاست‌شان در شهرهای مختلف چنین اتفاقاتی رخ داد. محرومیت محسن قهرمانی و محسن ترکی گویای این حقیقت است. آیا عمدی در کار نیست؟ حقوق یک ملت با این ناداوری پایمال می‌شود. هوادار تراکتورسازی سکته کرد و امروز دار فانی را وداع گفت. چه کسی پاسخگوی او و خانواده‌اش خواهد بود. از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش می‌خواهیم که به این امر هر چه سریع‌تر رسیدگی کنند و نتیجه را به هواداران و مردم فوتبال‌دوست آذربایجان اعلام کنند.

مردم آذربایجان امروز در روز مبعث پیامبر اکرم (ص) دلشاد می‌ایستند و از اینکه قهرمانی از تیم آنها گرفته شده گلایه‌مندند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۴
۴
لطفا جواب دهيد