۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کنار گذاشتن زرینی از اردوی تیم ملی صحت ندارد

هیچ بازیکنی از تیم ملی والیبال خط نخورده

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: جایگزینی بازیکنان به معنای خط خوردن آنها نیست و در صورت نیاز از لیست 25 نفره استفاده می‌شود.
کد خبر : ۲۴۲۱۴۱
صراط: سرپرست تیم ملی والیبال گفت: جایگزینی بازیکنان به معنای خط خوردن آنها نیست و در صورت نیاز از لیست 25 نفره استفاده می‌شود.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص بازگشت سه بازیکن تیم ملی الف به اردوی تیم ب در تهران و اضافه شدن سه بازیکن به اردوی تیم ملی در پراگ اظهار داشت: قرار بود در پایان اردوی تیم ملی در فنلاند، چهار بازیکن به تهران برگردند و سه بازیکن به اردوی تیم ملی در فنلاند اضافه شوند.

وی با اشاره به بازیکنان اعزامی به چک، عنوان کرد: با توجه به تمرینات تیم و عملکرد بازیکنان در طول بازی های تدارکاتی کواچ در نهایت تصمیم گرفت تنها سه بازیکن به نام های آرش کشاورزی، میکائیل تاجر و رضا عابدین به تهران بازگردند و در تمرینات تیم ب حاضر شوند و همزمان هم مصطفی شریفات، فرهاد پیروت پور از تیم ب و جواد معنوی نژاد از تیم ملی زیر 23 سال به اردوی تیم ملی بزرگسالان در پراگ ملحق شوند و در پایان دو بازی دوستانه با تیم ملی جمهوری چک، تیم ایران با 15 بازیکن برای شرکت در لیگ جهانی به لس انجلس آمریکا برود.

خوش خبر با تاکید بر اینکه هیچ بازیکنی خط نخورده است افزود: این موضوع بدین معنی نیست بازیکنی خط خورده و یا کنار گذاشته شده است. بلکه در دو بازی مقابل امریکا در لس آنجلس از این 15 بازیکن استفاده می کنیم و در صورت نیاز و صلاحدید کادر فنی بازیکنان دیگری که در لیست 25 نفره ایران در لیگ جهانی حضور دارند؛ در بازی های آینده تیم ملی در لیگ جهانی جایگزین نفرات فعلی می شوند.

سرپرست تیم ملی در خصوص رد انتشار خبری از یکی از خبرگزاری ها مبنی بر کنار گذاشته شدن حمزه زرینی گفت: نمی دانم این خبر از چه منبعی گرفته شده است. ولی این را می دانم در این شرایط حساس همه رسانه ها که همیشه یار و یاور تیم ملی والیبال بوده اند، باید هوشمندانه تر عمل کنند و اخبار خود را از منابع معتبر دریافت کنند. فشار، حساسیت و استرس اردو ها بالاست. من از همه اصحاب رسانه می خواهم مانند قبل با توجه به این شرایط حساس تیم ملی کمی هوشمندانه تر عمل کنند و اخبار خود را بر اساس منابع معتبرتر تهیه و منتشر نمایند تا موجب بروز حاشیه در اردوی تیم ملی نشوند.
برچسب ها: صراط والیبال