۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
تکذیب شایعات درباره سفر روحانی به تبریز

خشم تراکتوری‌ها و سفر روحانی بی‌ارتباطند

اضافه می‎شود که استاندار آذربایجان شرقی در همین زمینه در نامه‎ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسی دقیق اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت شد.
کد خبر : ۲۴۲۱۴۴
صراط: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مهمان‌نوازی مردم آذربایجان شرقی نسبت به دولت تدبیر و امید بارها ثابت شده است و با اشتیاق در انتظار سفر روحانی هستند.

"اسماعیل جبار‌زاده" استاندار آذربایجان شرقی اخباری مبنی بر اینکه برخی قصد دارند در سفر رئیس‌جمهور به تبریز اختلال ایجاد کنند، را کذب خواند و اظهار داشت: اینگونه اخبار مطلقا صحیح نیست و برخی مخالفان دولت قصد دامن‌زدن به این شایعات را دارند.

جبارزاده با تاکید براینکه هیچ اختلالی در سفر رئیس‌جمهور به وجود نخواهد آمد، تصریح کرد: مهمان‌نوازی مردم آذربایجان شرقی نسبت به دولت تدبیر و امید بارها ثابت شده است و مردم این استان با اشتیاق در انتظار سفر روحانی هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای رئیس‌جمهور باشیم، گفت: اولین برنامه رییس‌جمهور در این سفر دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم این استان خواهد بود و سایر برنامه‌های رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت در این سفر متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

لازم به ذکر است، حجت السلام والمسلمین  حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان به همراه اعضای هیات دولت تدبیر و امید روز چهارشنبه 30 اردیبهشت وارد آذربایجان شرقی خواهد شد و این استان مقصد هفدهمین سفر استانی هیات دولت خواهد بود.

اضافه می‎شود که استاندار آذربایجان شرقی در همین زمینه در نامه‎ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسی دقیق اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت شد.

اسماعیل جبارزاده در این نامه با اشاره به این که برگزاری صحیح و داوری شایسته، دقیق و بی‌طرفانه مسابقات ورزشی یکی از مطالبات مردمی به ویژه نسل جوان است، تاکید کرده است: اهمیت این موضوع و جوانب متعدد آن ایجاب می‌کند که مسئولان امر با نهایت جدیت و دقت به ایفای وظایف نظارتی و فنی خود اهتمام ورزیده و از هر گونه غفلت و بی مبالاتی و خدای ناکرده سوء‌مدیریت و غرض‌ورزی اجتناب شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزوده است: البته مردم ما علی‌رغم فرصت طلبی‌ها و غرض‌ورزی‎های رسانه‌های خارجی و شبکه‌های مجازی بیگانه با هشیاری و آگاهی کامل مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده‌اند.

جبارزاده در قسمتی از این نامه با بیان این مطلب که متاسفانه در جریان مسابقه اخیر تیم‎های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که با حضور بیش از 80 هزار هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد شاهد برخی موضوعات قابل تامل بودیم، تصریح کرده است: انتظار عمومی آحاد جامعه، رسیدگی عاجل و دقیق به این موضوعات و اعلام نتیجه آن است.

وی همچنین خواستار صدور دستور قاطع از سوی وزیر ورزش و جوانان در جهت رسیدگی و بررسی دقیق و تخصصی موضوعات مطرح شده و اعلام نتیجه به افکار عمومی شده است.
برچسب ها: صراط جریان روحانی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز