۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
زمانیان در تذکر شفاهی:

یارانه برخی مستضعفان جامعه قطع شده

نماینده شهرکرد در مجلس با بیان اینکه یارانه برخی افراد مستضعف جامعه قطع شده است، گفت: حذف دهک‌های پایین جامعه از دریافت یارانه نقدی توجیه‌پذیر نیست.
کد خبر : ۲۴۲۲۰۰
صراط: نماینده شهرکرد در مجلس با بیان اینکه یارانه برخی افراد مستضعف جامعه قطع شده است، گفت: حذف دهک‌های پایین جامعه از دریافت یارانه نقدی توجیه‌پذیر نیست.

سیدسعید زمانیان‌دهکردی نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکری خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: چند شب قبل که یارانه‌ها واریز شد، تعدادی افراد مستضعف و مظلوم که درآمد بالایی نداند، یارانه‌هایشان قطع شده است.

وی با بیان اینکه حذف دهک‌های پایین جامعه از دریافت یارانه نقدی توجیه‌پذیر نیست، افزود: از رئیس‌جمهور خواهشمندم در نوع برخورد و چگونگی حذف یارانه‌ها دقت و مشخص کند این اقدام بر چه اساسی صورت می‌گیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر ضمن تأیید آن گفت: باید دقت و توجه لازم در این زمینه از سوی دولت صورت گیرد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط یارانه
نظرات بینندگان
اصغر ملک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
لطفا شعار ندین و کارشناسی پفکی نکنین دولت فقط دنبال بهانه الکی ست تا یارانه رو قطع کنه . یارانه منو قطع کردن به خاطر این که دو خودروی شخصی که قبلا فروختم صاحبان فعلی سند نزدن و عنوان کردن شما 3 خودروی شخصی دارین که بالفرض درست باشه قیمت هرسه خودرو 40 میلیون نمیشه و اینجانب با حقوق 1 میلیون تومان و بدون هیچ ملک و املاکی آیا واقعا انصافه ؟ لطفا اراجیف تحویل مردم ندین .