۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

رییس‌مجلس مدنظر مشایی کاندیدا می‌شود؟

از سید احمد موسوی در انتخابات مجلس نهم به عنوان رییس مجلس مورد نظر مشایی نام برده می شد.
کد خبر : ۲۴۲۲۰۲
صراط: معاون سابق رئیس جمهور در زمان محمود احمدی نژاد گفت: برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به جمع بندی نرسیده ام.

سید احمد موسوی آخر این هفته به خوزستان سفر و حتی در نماز جمعه اهواز شرکت کرد تا شائبه حضورش در انتخابات دوباره دهان به دهان بچرخد و اصولا انسان های تاثیر گذار و مطرح همیشه با چنین گمانه زنی هایی مواجه هستند ولی او این موضوع را رد می کند.

سید احمد موسوی در گفتگو با رسانه های خوزستان می گوید: هنوز برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و حتی خبرگان رهبری به جمع بندی نرسیده ام و اصولا باید متوجه شوم که حضورم به عنوان نماینده در هر یک از این مجالس تا چه اندازه می تواند برای مردم استان خوزستان تاثیرگذار باشد.

وی می افزاید: در این مدت بزرگان، نخبگان، سران عشایر و بسیاری از چهره های سیاسی استان از من برای حضور در انتخابات دعوت کرده اند ولی واقعیت امر این است که هنوز برای حضور در انتخابات مصمم نیستم چرا که شاید در شرایط فعلی تاثیر گذاری بیشتری برای استان خوزستان داشته باشم.

در مدت اخیر افراد فراوانی از سید احمد موسوی برای حضور در انتخابات دعوت کرده اند چرا که حضورشرا به عنوان محور وحدت و رهبری نمایندگان برای احقاق حقوق از دست رفته استان موثر می دانند. موسوی در این چند سال اخیر سمت های کلیدی در استان و کشور داشته است.

نماینده سه دوره مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی احمدی نژاد، سفیر ایران در سوریه و رئیس سازمان حج و زیارت کشور از سمت هایی سید احمد موسوی به شمار می روند.
منبع: مهر
برچسب ها: صراط مشایی موسوی