۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
با ورود مستقیم به ماجرای فوتبال

حالا "شیخ" از اتفاقات تبریز راضی است!

دستور مستقیم شیخ حسن روحانی درباره ماجرای از دست رفتن قهرمانی تراکتورسازی، می‌تواند تبلیغات مناسبی برای او در آستانه سفر به تبریز محسوب شود!
کد خبر : ۲۴۲۲۶۹
گروه ورزشی صراط - در شرایطی که برخی رسانه ها و اشخاص نزدیک به دولت تدبیر و امید، اتفاق رخ داده در جریان مسابقه فوتبال تراکتورسازی و نفت را توطئه منتقدان دولت برای اخلال در جریان سفر استانی آتی روحانی قلمداد کرده بودند، شواهد امر خلاف این ماجرا را ثابت می کند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، خشم هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دنبال انتشار خبر دروغ تساوی تیم رقیب، و سرانجام از دست رفتن قهرمانی این تیم، دولت را به وهم انداخته بود که ترکش هایی از این نارضایتی به سفر روحانی به تبریز هم سرایت کند.

از این رو، روز گذشته شخص شیخ حسن روحانی دست به کار شد و به وزیر ورزش دستور داد موضوع را مورد رسیدگی دقیق و جدی قرار دهد و درصورت ثبوت تخلف یا تقصیر، برخورد جدی مدیریتی صورت پذیرد.

این در حالی است که قهرمانی از دست رفته تراکتورسازی با توجه به قوانین سختگیرانه فوتبال تقریبا غیرممکن است چراکه بر اساس قوانین متعدد فوتبال، تغییر نتیجه هر مسابقه ای محال است مگر آنکه بازی نیمه تمام رها شود یا یک تیم و نه شخص، تخلف آشکاری انجام داده باشد و البته در هر یک از این حالات نیز شرایط دیگری محرز شود.

با این حال، دستور مستقیم شیخ حسن روحانی و ورود مستقیم او به این ماجرا، نه تنها جنبه منفی این اتفاق برای سفر استانی به آذربایجان شرقی را خنثی می کند بلکه می تواند تبلیغات مناسبی برای توجه ویژه رییس جمهور به خواسته مردمی در تبریز در آستانه این سفر محسوب شود!

مجموعه این اتفاقات بدان معناست که دولت روحانی اکنون نه تنها از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز زیانی ندیده بلکه فرصتی جدید برای تبلیغ به دست آورده است.