۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
تکذیب ادعای قطع ارتباط مخابراتی در ورزشگاه یادگار امام

در بازی تراکتور ۳۶ هزار تماس برقرار شد

مدیرعامل مخابرات آذربایجان شرقی با تکذیب ادعای قطع ارتباط مخابراتی در ورزشگاه یادگار امام گفت: در طول بازی و بعد از پایان مسابقه 36 هزار تماس تلفنی از محل بازی برقرار شد که پرینت تمام آنها موجود است.
کد خبر : ۲۴۲۲۸۷
صراط: مدیرعامل مخابرات آذربایجان شرقی با تکذیب ادعای قطع ارتباط مخابراتی در ورزشگاه یادگار امام گفت: در طول بازی و بعد از پایان مسابقه 36 هزار تماس تلفنی از محل بازی برقرار شد که پرینت تمام آنها موجود است.

برنامه ورزشی این هفته شبکه سهند به بررسی مسایل بازی تراکتورسازی و نفت تهران اختصاص داشت که در بخشی از این برنامه مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی روی خط آمد و با قاطعانه‌ترین شکل ممکن شایعه قطع ارتباطات تلفنی و رادیویی در ورشگاه یادگار امام را تکذیب کرد کرد.

فرقانی گفت: «ما روز جمعه 3 دستگاه بی‌تی‌اس ثابت و دو دستگاه پرتابل در ورزشگاه داشتیم. خوشبختانه بررسی‌های بعدازظهر یکشنبه نشان داد هیچگونه قطعی مخابراتی در این روز وجود نداشت. اسناد مخابرات در این مورد کاملا معتبر و قابل عرضه است. با این حال ترافیک مکالمه باعث شده برخی تماس‌ها برقرار نشود و برای مردم سوءتفاهم به وجود بیاید.  بررسی‌های ما نشان می‌دهد 36 هزار تماس تلفنی در طول بازی و بعد از مسابقه در محل ورزشگاه انجام شده که پرینت تمام آنها قابل مشاهده است.»

منبع: بانک ورزش