۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
اخبار کوتاه از اردوی پرسپولیس

رونمایی از خوشبوکننده پرسپولیس +عکس

برنامه تیم فوتبال پرسپولیس تا پیش از بازی مقابل الهلال عربستان در ساعت 19 و 30 دقیقه مشخص شد.
کد خبر : ۲۴۲۳۴۰
صراط: در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس امشب و از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت، اما اردوی این تیم شب گذشته در هتل لاله آرام و پرنشاط دنبال شد.

* بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین عصر دیروز در ورزشگاه آزادی با اتوبوس راهی هتل لاله شدند تا اردوی خود را در این هتل پیگیری کنند.

* پرسپولیسی‌ها پس از حضور در هتل و استراحت در ساعت 20 و 30 دقیقه برای صرف شام راهی رستوران هتل شدند و از ساعت 21 و 30 دقیقه برای برگزاری جلسه آنالیز تیم فوتبال الهلال عربستان در سالن اجتماعات هتل لاله جمع شدند. در این جلسه برانکو و دستیارانش با تصاویر ویدئویی و اسلایدی به تشریح وضعیت تیم الهلال پرداختند.

* برخی بازیکنان پرسپولیس تقاضای خوردن بستنی داشتند که به دستور برانکو این اتفاق در آخر شب رخ داد چرا که سرمربی پرسپولیس معتقد بود فشار بیش از اندازه غذا و بستنی برای معده بازیکنان شب قبل از بازی مضر است. سپس پرسپولیسی‌ها در ساعت 23 به اتاق‌هایشان رفتند تا به استراحت بپردازند.

 رونمایی از خوشبوکننده پرسپولیس +عکس

رونمایی از خوشبوکننده پرسپولیس +عکس

* برنامه امروز تیم فوتبال پرسپولیس هم به این شرح است: بازیکنان در ساعت 9 و 45 دقیقه صبح برای صرف صبحانه راهی رستوران خواهند شد و در ساعت 11 و 30 دقیقه به انجام تمرین سبک در محوطه هتل خواهند پرداخت. سپس سرخ‌پوشان در ساعت 13 و 30 دقیقه ناهار خواهند خورد و برای استراحت به اتاق‌هایشان خواهند رفت. در ساعت 16 و 15 دقیقه جلسه فنی و صرف عصرانه برنامه دیگر بازیکنان پرسپولیس خواهد بود و طبق برنامه اعلام شده در ساعت 17 و 15 دقیقه بازیکنان پرسپولیس به سمت استادیوم آزادی حرکت خواهند کرد و در ساعت 18 هم بازیکنان پرسپولیس وارد استادیوم آزادی خواهند شد تا برای بازی مقابل الهلال آماده شوند.

 رونمایی از خوشبوکننده پرسپولیس +عکس

* شب گذشته همچنین از اسپری دئودرانت پرسپولیس بین بازیکنان و مربیان پرسپولیس رونمایی شد. در این رونمایی که با حضور مدیران شرکت رایحه‌پردازان پیشتاز و مهران بهرامی دبیر هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخ پوشان برگزار شد از اسپری پرسپولیس رونمایی شد و به بازیکنان و مربیان پرسپولیس اسپری پرسپولیس اهدا شد.
برچسب ها: صراط پرسپولیس