۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

حاشیه‌های حضور وزیر ورزش در گنبد

ورزشگاه 5 هزار نفری گنبدکاووس که با هزینه 17 میلیارد تومانی ساخته شد بدون اسکوربورد افتتاح شد.
کد خبر : ۲۴۲۳۴۳
صراط: ورزشگاه 5 هزار نفری گنبدکاووس که با هزینه 17 میلیارد تومانی ساخته شد بدون اسکوربورد افتتاح شد.

محمود گودرزی که برای افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری گنبدکاووس به استان گلستان سفر کرده بود، عصر دوشنبه به همراه استاندار گلستان، امام جمعه گنبدکاووس، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی وارد گنبدکاووس شد.

اما حضور وزیر ورزش و جوانان در گنبدکاووس و به خصوص افتتاح این ورزشگاه توسط وی، حواشی را نیز به همراه داشت.

*بی‎برنامگی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در ایجاد شرایط مناسب برای حضور خبرنگاران در سفر وزیر ورزش و جوانان و همچنین پوشش مناسب برنامه‎های سفر از جمله مسائلی بود که به وضوح لمس می‎شد و با بررسی اجمالی تعداد خبرهای نشر یافته در رسانه‎ها مختلف می‎توان به این مهم پی برد.

اما این بی‎برنامگی با ابتکار عمل روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در برنامه افتتاح ورزشگاه گنبدکاووس تا حدودی جبران شد اما این بی‎برنامگی تا جایی به اوج خود رسید که نیروهای انتظامی به هیچ عنوان اجازه ورود اصحاب رسانه را برای پوشش خبری مراسم به ورزشگاه نمی‎دادند و بر این نکته تاکید کردند که کسی برای حضور خبرنگاران با ما هماهنگ نکرده است.

حتی به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، برنامه‎های منظمی برای حضور خبرنگاران در این سفر ارائه شد اما آقایان موافقت نکردند.

*در حالی که از روزهای گذشته در رسانه‎‎های استان گلستان افتتاح این ورزشگاه توسط وزیر ورزش و جوانان اطلاع‎رسانی شده بود اما کمتر از یک‌هزار و 500 نفر برای استقبال از این مراسم در ورزشگاه حاضر بودند.

*اجرای نمایش توسط ورزشکاران بیش از 10 رشته ورزشی در زمین چمن ورزشگاه گنبدکاووس نکته بسیار قابل توجه این مراسم بود؛ حتی در بین این ورزشکاران اقوام مختلفی که در استان گلستان زندگی می‎کنند با لباس‎های محلی به اجرای برنامه‎های خاص خود می‎کردند.

رقص چوب سیستانی‎ها، حضور ترکمن‎ها با اسب‎، حضور دختران خردسال برای اجرای سرود، گوشه‎ای از برنامه افتتاحیه ورزشگاه 5هزار نفری گنبدکاووس بوده است.

*اما ورزشگاه گنبدکاووس که با هزینه 17 میلیارد تومانی به بهره‎برداری رسید، فاقد اسکوربرد است و حتی پیست تارتان این مجموعه آماده نیست.

*پس از اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران رشته‎های مختلف و سخنرانی مسئولان در مراسم افتتاحیه، دو تیم فوتبال گنبدکاووس به صورت نمایشی با یکدیگر حدود 15 دقیقه به رقابت پرداختند.

*وزیر ورزش و جوانان به صورت نمادین برای آغاز این بازی، توپ بازی را از جایگاه ویژه برای داور مسابقه پرتاب کرد.

*نارضایتی اعضای گروه‎های حاضر در مراسم افتتاحیه از استقبال و رسیدگی نامناسب مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و حتی انجام پذیرایی نامناسب از این افراد از جمله حواشی دیگر افتتاح این ورزشگاه بود.

نارضایتی این افراد تا جایی بود که تاکید می‎کردند حتی اگر بار دیگر در چنین مراسمی ما را دعوت کنند شرکت نخواهیم کرد و این در حالی است که ما از ساعاتی قبل از شروع مراسم در ورزشگاه حاضر بودیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط گودرزی