۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
یک تیر و دو نشان دولت

قربانی اتفاقات تبریز کیست؟/ وزیر ورزش رفتنی شد؟

اگرچه عادل فردوسی پور در برنامه نود در تلاش برای یافتن مقصر اتفاقات تبریز به نتیجه مشخصی نرسید، اما به نظر می‌رسد دولت راه بهره‌برداری از این حادثه را یافته باشد!
کد خبر : ۲۴۲۳۹۵
گروه ورزشی صراط- در شرایطی که مسئولان دولتی به تناقض گویی درباره تغییرات در کابینه ادامه می‌دهند به نظر می رسد شرایط برای عزل اولین وزیر مهیا شده است.

به گزارش گروه ورزشی صراط، محمود گودرزی که در گمانه زنی های اولیه نیز در لیست اخراجی های دولت قرار داشت، پس از دستور اخیر حسن روحانی مبنی بر مرور حادثه رخ داده در روز آخر لیگ برتر فوتبال، بیش از هر زمان دیگری به در خروجی دولت نزدیک شده است.

این در حالی است که در روزهای اخیر، نسبت دادن اتفاق فوتبالی تبریز به منتقدان دولت با رسانه ای شدن دستور توده پسند روحانی به وزیر ورزش، در آستانه سفر به آذربایجان شرقی، ناگهان به یک فرصت برای دولت تدبیر و امید تبدیل شد.

بررسی اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت، احتمالا هیچ نتیجه امیدوارکننده ای برای هوداران تیم تبریزی نخواهد داشت و چه بسا قضیه با متهم کردن چند نفر غیرمسئول فیصله یابد،اما به نظر می رسد برای حسن روحانی و دولت نتیجه ای به مراتب بزرگتر داشته باشد. به این ترتیب که پس از پایان بررسی وزارت ورزش، در نهایت محمود گودرزی از کار برکنار شود.

این اتفاق دست کم دو نتیجه مثبت برای دولت دارد! اول اخراج وزیری که در لیست تغییرات دولت نیز بود و از همان ابتدا به دلیل رای عدم اعتماد مجلس به سه وزیر قبلی، به ناچار گزینه پیشنهادی دولت شده بود. و دوم، استفاده بهینه از این تغییر؛ چنانکه می توان وانمود کرد این اخراج، واکنش دولت به بی تدبیری ها در بازی فوتبال تراکتور و نفت بوده است. نتیجه دوم می تواند تلاشی برای بازگشت بخشی از اعتماد از دست رفته به دولت در سال برگزاری انتخابات مجلس باشد.

به این ترتیب اگرچه عادل فردوسی پور در برنامه نود در تلاش برای یافتن مقصر این اتفاقات به نتیجه مشخصی نرسید، اما به نظر می رسد دولت راه بهره برداری از این حادثه را یافته باشد!
برچسب ها: صراط ورزش گودرزی