۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
گودرزی در آستانه عزل؟

روحانی سوار موج شد!/ دولت مقصران بازی تراکتور را تنبیه می‌کند/ قهرمانی تراکتور در آسیا را آرزومندیم

بر خلاف ادعای ستفاده منتقدان دولت از اتفاقات بازی تراکتور، روحانی و دولت با سوار شدن روی موج احساسات مردمی در تبریز، از این ماجرا به نفع خود بهره برداری کرده اند.
کد خبر : ۲۴۲۵۲۴
صراط: رئیس جمهور گفت: هیچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم بزرگ ایران به ویژه مردم قهرمان آذربایجان بازی کند و اگر کسی در حادثه بازی تراکتور مقصر باشد دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی در جمع مردم تبریز در ورزشگاه تختی تبریز اظهار داشت: تراکتور فقط متعلق به آذربایجان نیست بلکه برای ایران است.

وی با بیان اینکه قهرمانی تراکتور در مسابقات آسیایی را آرزومندیم گفت: هیچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم بزرگ ایران و البته مردم قهرمان آذربایجان بازی کند و اگر کسی در این حادثه مقصر باشد دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.

اظهارات روحانی در حالی است که شایعه برکناری وزیر ورزش به عنوان یکی از گزینه های تغییرات در کابینه قوت گرفته است. همچنین بر خلاف ادعای ستفاده منتقدان دولت از اتفاقات بازی تراکتور، روحانی و دولت با سوار شدن روی موج احساسات مردمی در تبریز، از این ماجرا به نفع خود بهره برداری کرده اند.