۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲

حضور احمدی‌نژاد در مسابقات قرآن +تصاویر

پنجمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم لحظاتی پیش در حالی به پایان رسید که حضور «محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور سابق در سالن مسابقات بدون پوشش خبری بود.
کد خبر : ۲۴۲۵۶۴
صراط: پنجمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولان و مردم قرآن‌دوست کشورمان برگزار شد.

در این روز از رقابت‌ها حضور پرشور مردم مثال‌زدنی بود البته مسئولان نیز در نخستین روز شعبان‌المبارک در این محفل قرآنی حاضر شدند تا لحظات خود را با قرآن سپری کنند.

در این بین، «محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور سابق نیز در حاشیه سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور یافت؛ البته حضور وی در سکوت رسانه‌ای بود چرا که هیچ‌گونه بازتابی نه تنها از رسانه‌های مجازی بلکه از صداوسیما نیز نداشت و حتی ویژه‌‌برنامه‌های شبکه قرآن و رادیو قرآن که به صورت مستقیم در سالن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم این رقابت‌ها را منعکس می‌کردند از این حضور سخنی به میان نیاوردند.

هنگامی که «محمود احمدی‌نژاد» در سالن اجلاس سران حاضر شد جمعی از مردم دور وی جمع شدند و عده‌ای دلیل این تجمع را نمی‌دانستند تا اینکه وی در جایگاه مسئولان قرار گرفت و از محفل قرآنی استفاده کرد.

استقبال از احمدی‌نژاد آنقدر پرشور بود که خروج وی از سالن حدود 20 دقیقه طول کشید چرا که بسیاری از مردم دور وی جمع شده بودند و خواسته‌های خود را مطرح می‌کردند.


منبع: فارس