۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

گودرزی: مطالبات تراکتور را برآورده می‌‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با درخواست مردم شهر میانه که از حقوق باشگاه تراکتورسازی دفاع شود، گفت: سعی می‌کنیم که احقاق حق کنیم و مطالبات هواداران تراکتورسازی را برآورده سازیم.
کد خبر : ۲۴۲۵۸۷
صراط: وزیر ورزش و جوانان در رابطه با درخواست مردم شهر میانه که از حقوق باشگاه تراکتورسازی دفاع شود، گفت: سعی می‌کنیم که احقاق حق کنیم و مطالبات هواداران تراکتورسازی را برآورده سازیم.

به نقل از ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی،  محمود گودرزی در آیین افتتاح استادیوم 5 هزار نفری شهید «سرانجام» خطاب به جوانان و حاضران در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم که تلاش ما برای ایجاد محیطی سالم و شاداب، آن هم برای مردم و جوانان برومند میانه‌ای، به بار نشسته و امروز شاهد افتتاح این مکان ورزشی برای شما هستیم.

وزیر ورزش و جوانان، توسعه زیرساخت‌های ورزشی را، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: بی‌تردید، همدلی و همزبانی عزیزان ما در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی، به تحقق آرمان‌های ترسیم شده از سوی وزارت ورزش و دیگر دستگاه‌های اجرایی کمک شایسته‌ای می‌کند و جا دارد که در همین فرصت، از تلاش‌های بی‌شائبه مددی و‌ حسینی، نمایندگان دلسوز و پیگیر شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی، نهایت سپاس و قدر دانی خود و همکارانم را اعلام کنم.

‌گودرزی اظهار داشت: این  ورزشگاه میزبان جوانان پاک و ورزشکار و مردم ورزش دوست میانه خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با درخواست مردم شهر در این مراسم که از حقوق باشگاه تراکتورسازی دفاع شود، اظهار داشت: سعی می‌کنیم که احقاق حق کنیم و مطالبات هواداران تراکتورسازی را برآورده سازیم.

سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این آیین در سخنانی از هیئت دولت و در راس آن از ریاست جمهوری، وزیر ورزش و جوانان، مدبر مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آذربایجانشرقی، فرماندار و امام جمعه محبوب میانه و نمایندگانی که در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و تحقق اهداف ورزش استان قدم برمی‌دارند، تشکر کرد.

اسبقیان تصریح کرد: سرانه ورزشی شهرستان میانه 0.56 ‌درصد متر مربع است، ابراز امیدواری کرد تا این رقم در آینده به 0.78 ‌درصد متر مربع افزایش یابد.

وی افزود‌: شهرستان میانه شهر طلایی و ورزش قهرمانی استان و حتی کشور به شمار می‌رود و قهرمانان المپیکی و جهانی بزرگی از این شهرستان در رقابت‌های جهانی و حتی المپیکی برای ورزش استان و کشور موجبات مباهات و شادی مردم را پدید آورده‌اند.

اسبقیان تصریح کرد: ورزش میانه در بخش همگانی در کنار ورزش قهرمانی توسعه و پیشرفت مناسبی داشته ‌و در بخش قهرمانی که نقطه قوت این شهرستان به شمار می‌رود ورزش شهرستان میانه در طول سال‌های 90 تا فروردین 94 بیش از 84 مدال در رقابت‌های مهم برون مرزی و ملی برای استان کسب کرده ‌است.‌

حمید شکری فرماندار ویژه میانه در این دیدار  از حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم قدردانی کرده و با اشاره به اینکه سرانه ورزشی این شهرستان از کل استان پایین است از مسئولان ورزش استان بخصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تا با حمایت خود از ورزش شهرستان میانه این فاصله را کمتر کرده و به حد استان برسانند.

مدبر معاون وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: شاهد افتتاح ورزشگاهی هستیم که میزبان مردم فداکار و جوانان با غیرت میانه خواهد بود.

وی تصریح کرد : با افتتاح هر بنای ورزشی در کشور گامی بزرگ به سوی داشتند اجتماعی سالم و سعادتمند برداشته شود و هدف از گشایش درب‌های ورزشگاه‌های کشور به روی علاقمندان ایجاد شور و نشاط در مردم و جوانان و ورزشکاران است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز