۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

معاون گودرزی: استیضاح جدی نیست

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید در چند روز آینده احکام خود را درباره بازی تراکتور و نفت تهران صادر کند.
کد خبر : ۲۴۲۶۲۴
صراط: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: عمده‌ترین مشکل بازی تراکتور و نفت به امر داوری این دیدار برمی‌گردد و باید شاهد احکامی برای داوری باشیم.

غلامرضا شعبانی‌بهار صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعات استیضاح وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: این مسئله از سوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی مطرح شده و هنوز قطعیت ندارد.

وی ادامه داد: استیضاح حق نمایندگان مجلس است و به نظر من استیضاح اتفاق بدی نیست و می‌تواند بسیاری از حقایق را برای مجلسی‎ها روشن کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقات ورزشگاه تبریز گفت: وزارت ورزش طبق دستور ویژه رئیس جمهور با جدیت موضوع را بررسی کرده و تحقیقات به فدراسیون فوتبال ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید در چند روز آینده احکام خود را درباره بازی تراکتور و نفت تهران صادر کند.

شعبانی‌بهار اضافه کرد: عمده‌ترین مشکل بازی تراکتور و نفت به امر داوری این دیدار برمی‌گردد و باید شاهد احکامی برای داوری باشیم.

وی گفت: در بحث داوری احکامی صادر می‌شود اما به شخصه معتقد هستم که داوری همیشه کار سخت و حساسی بوده و قضاوت سرنوشت‌ساز است.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به میزبانی مسابقات آسیای «او ـ اسپرت» در همدان عنوان کرد: این ورزش برگرفته از فرهنگ اصیل ایرانی است و میزبانی آن در شهری که داعیه مهد «او ـ اسپرت» را دارد بسیار خوب است.

وی خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم تا این ورزش بیش از بیش در دنیا فراگیر شود و به بازی‌های المپیک آسیایی الحاق شود.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط استیضاح ورزش