۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
آیت‌الله یزدی:

وظیفه دولت ریشه‌کن کردن بدحجابی است

آیت‌الله یزدی با تبیین وظایف دولت در مقابل مردم عنوان کرد: وظیفه دولت این است که به خواسته‌های مردم اهمیت دهد و بدحجابی را در جامعه ریشه‌کن کند.
کد خبر : ۲۴۲۶۳۶
صراط: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: برطرف کردن ریشه بدحجابی در جامعه از خواسته‌های مردم است که دولت باید به آن توجه داشته باشد.

آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در اجلاس سراسری «عفاف، عزت عشق» که در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه ضرورت‌های دینی شوخی‌ بردار نیست، تصریح کرد: برخی افراد با ضرورت‌های دینی در جامعه بازی می‌کنند که این مسئله خوشایند نیست.

وی برگزاری همایش‌ و اجلاس‌ها را کاری ظاهری و تشریفاتی عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش و اجلاس هیچ دردی از دردهای جامعه را دوا نخواهد کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دستگاه‌های دولتی نسبت به برگزاری همایش‌هایی اقدام می‌کنند که این همایش‌ها هیچ تاثیری در جامعه ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است اشاره و تصریح کرد: شعار امسال که «همدلی و همزبانی» است ولی معنای شعار سال این نیست که مردم جامعه فقط گوش به فرمان دولت باشند و در همه حال از دولت حمایت کنند.

آیت‌الله یزدی با تبیین وظایف دولت در مقابل مردم عنوان کرد: وظیفه دولت این است که به خواسته‌های مردم اهمیت دهد و بدحجابی را در جامعه ریشه‌کن کند.

وی با بیان اینکه مردم خواهان بدحجابی در جامعه نیستند تصریح کرد: مردم بدحجابی را در جامعه بر نمی‌تابند و باید با معضل بدحجابی در دستگاه‌های دولتی به صورت جدی مبارزه کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه همزبانی بین دولت و ملت باید دوطرفه باشد گفت: دولت نباید تنها انتظار حمایت از مردم را داشته باشد بلکه باید خواسته‌های آنان را نیز مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به برخی خواسته‌های مردم تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا، فحشا و منکرات از جمله خواسته‌های مردم است و این مسائل بارها تذکر داده شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط یزدی
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
۴
۰
آقایان آیا ریشه کن کردن بیکاری وظیفه دولت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟