۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
حقوق بشر غرب به منش یزیدیان است

معاون قوه قضائیه: حق وتو قانون زور است

معاون قوه قضائیه اضافه کرد: منطق زور از ابتدا تا به امروز در دنیا وجود داشته و تا قیام حضرت مهدی (عج) این منطق ادامه دارد.
کد خبر : ۲۴۲۶۶۳
صراط: معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه حقی که حقوق بشر از آن صحبت می‌کند در حد شعار است و پایه و مبنا ندارد، گفت: حق وتوی شورای امنیت چیزی جز قانون زور نیست.

حجت‌الاسلام هادی صادقی پنجشنبه شب در سلسله جلسات بزم اندیشه که در موسسه جوانان آستان‌قدس رضوی برگزار شد، در ارتباط با موضوع حقوق بشر در غرب و اسلام، اظهار داشت: حقوق بشر دشمن همچون حقوق بشر یزیدیان است که آب را از کودک شیرخواره دریغ کردند و همچنان این نوع حقوق بشر همچون گذشته بر جهان حاکم است.

معاون قوه قضائیه افزود: دشمن ادعای حقوق بشری دارد، در حالیکه رویه ظلم و جنایت تغییر نکرده بلکه تنها مصادیق و ابزارهای آن عوض شده است.

وی متذکر شد: صدای حقوق بشر در دنیا گوش فلک را کر کرده اما این در حالی است که امروز دنیا توسط افرادی اداره می‌شود که امپریالیسم و ظلم بشردوستانه را حاکم کرده‌اند.

صادقی خاطرنشان کرد: امپریالیسم بشردوستانه به اسم بشردوستی دست به انواع فجایع و جنایات می‌زند که مصداق آن در حمله به عراق و افغانستان کاملا مشهود است.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه مبنای حقوق بشر در اسلام کاملا مشخص است، ادامه داد: حقی که حقوق بشر از آن صحبت می‌کند در حد شعار بوده و پایه و مبنا ندارد.

وی با اشاره به منطق زور کشورهای غربی، متذکر شد: به لحاظ فلسفی و هر منطقی، این منطق قابل دفاع نیست که هر فردی که زورش بیشتر باشد حق بیشتری نسبت به سایرین دارد.

صادقی به جنایات آمریکا و اسرائیل در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا است و آمریکا برای دفاع از این رژیم فاسد منطق قلدری در محله را پیاده می‌کند.

معاون قوه قضائیه اضافه کرد: منطق زور از ابتدا تا به امروز در دنیا وجود داشته و تا قیام حضرت مهدی (عج) این منطق ادامه دارد.

وی تأکید کرد: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که جز منطق زور منطق دیگری ندارد بنابراین باید آنقدر قدرت داشته داشیم که کسی جرأت تعدی به ما را نداشته باشد.

صادقی با بیان اینکه حقوق بشر غربی می‌گوید کسی حق اظهار نظر و سخن گفتن را دارد که زور بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: حق وتوی شورای امنیت چیزی جز قانون زور نیست.  

معاون قوه قضائیه با اشاره منطق زور آمریکا، تأکید کرد: ذهن‌های روشن زیر بار قلدری‌های به اصطلاح کدخدای جهان نمی‌روند.

وی خاطرنشان کرد: در برابر منطق زور دشمن منطق اسلام می‌گوید هیچ فردی نسبت به دیگری برتری جویی ندارد و همه با هم برابرند.

صادقی به مسئله همجنس‌گرایی در جوامع اروپایی اشاره کرد و بیان داشت: مسئله همجنس‌گرایی در بین جوامع اروپایی و مردم این کشورها مخالفان بسیاری دارد و در واقع اکثر مردم با این قضیه مخالف هستند زیرا فطرتشان این مسئله را قبول نمی‌کند.

معاون قوه قضائیه ادامه داد: همجنس‌گرایی موج غلطی است که سودجویان و رسانه‌های غربی آن را به راه انداخته‌اند و به نمایندگان جو دادند تا این مسئله را قانون کنند.

صادقی با اشاره به بحث آزادی بیان، عنوان کرد: آزادی بیان در هیچ جای دنیا بی حد و مرز نیست و ما در کشور خود اجازه نمی‌دهیم افکار جوانانمان را به اسم آزادی بشر آلوده کرده و از این طریق شبهه در عقایدشان ایجاد کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط قوه قضاییه