۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

مظلومی: بی شک حجازی به حقش نرسید

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بدون شک ناصر حجازی به حقش نرسید و او می‌توانست یک سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.
کد خبر : ۲۴۲۶۶۷
صراط: سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بدون شک ناصر حجازی به حقش نرسید و او می‌توانست یک سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.

پرویز مظلومی در مورد چهارمین سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی گفت: مردم نشان می‌دهند که اسطوره‌هایشان را فراموش نمی‌کنند و امثال ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی که برایشان سال‌ها زحمت کشیدند را از یاد نمی‌برند. این مسئله به خوبی نشان داد که مردم اسطوره‌هایشان را دوست دارند و همواره به‌ آنها ابراز علاقه می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حجازی به حق خود رسید، عنوان کرد: حجازی 100درصد به حقش نرسید. او می‌توانست یک سال سرمربی تیم ملی باشد و این مسئله را تجربه کند اما متأسفانه این حق حجازی به او داده نشد و وی از میادین فوتبال دور شد.

سرمربی سابق استقلال در مورد اینکه خودش سال قبل برادرش را از دست داد و آیا می‌داند در این چهار سال به خانواده حجازی چه گذشته است، اظهار داشت: با توجه به اینکه چند ماه قبل برادرم را از دست داده‌ام و مظلومی جمع ما را ترک کرد واقعاً می‌دانم به سختی به خانواده حجازی گذشته و جای خالی این عزیزان را حس می‌کنم. به هر حال این مسئله تقدیر الهی است و جز احترام کار دیگری نمی‌توانیم بکنیم و باید همه ما برای آمرزش این عزیزان دعا کنیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط حجازی مظلومی